Bange for sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg håber der er nogen derude der kan berolige mig lidt. 

Jeg er så bange for at abortere igen. I min sidste graviditet havde jeg en sa i uge 5+5 - og i dag er jeg nået uge 5+5. Jeg har tudet hele formiddagen fordi jeg er bange for det sker igen. Jeg føler hele tiden at jeg bløder, men det er bare udflåd. Er det normalt at have så meget udflåd? 

Sidder der mon nogen derude med en solstråle historie om en vellykket graviditet oven på en sa? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

grinny

Ingen solstråle historie, men jeg vil bare sige at du ikke er den eneste. Jeg er 6+0, men tør slet ikke tro på at det nok skal gå 

Anmeld Citér

4. marts 2016

et-ønske

Jeg tror det er helt normalt - eller for nogen er bekymringen bare kæmpe! Måske Især hvis man har mistet før, eller kæmpet for en graviditet?! 

Kram til jer begge - det skal nok gå  måske en tidlig scanning kan give lidt ro?? 

Anmeld Citér

4. marts 2016

mija

Det er helt normalt at være så bekymret, det tror jeg vi er mange der er.. Jeg er idag 11+3 og jeg vil bare sige at bekymringerne ikke bliver mindre! Nu bekymre man sig over nakkefoldsscanningen, misdannelsesscanningen osv. Og ja, da også at abortere.. Og det er Selvom jeg har været til 2 scanninger, og høre hjertelyd med min angelsound.

Selvom det er svært, tror jeg bare at man skal lære sig selv at slappe af og tage det roligt og i stedet nyde de forandringer der sker <3 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er så bange for at abortere igen. I min sidste graviditet havde jeg en sa i uge 5+5 - og i dag er jeg nået uge 5+5. Jeg har tudet hele formiddagen fordi jeg er bange for det sker igen. Jeg føler hele tiden at jeg bløder, men det er bare udflåd. Er det normalt at have så meget udflåd? 

Sidder der mon nogen derude med en solstråle historie om en vellykket graviditet oven på en sa? 

Jeg har dog ikke haft nogle aborter men med min pige på 1 år havde jeg 2 blødninger 1 i uge 19 og 1 i uge 29 og hun er som sagt 1 år idag og sund og rask 

Anmeld Citér

4. marts 2016

FrkHS

Vil bare sende dig alle mine tanker og sige at jeg udemærket kender den følelse. Blev grebet af panik sidste fredag da jeg var 6+3 og bestilte tid til en scanning dagen efter. Rigtig nok. Intet hjerteblink og stoppet med at vokse. Nu du har været igennem en sa tidligere vil jeg klart anbefale dig en tidlig scanning så du kan få lidt ro, og se at spiren sidder hvor den skal. Og husk, bare fordi det er sket en gang, er der ingen der siger det sker igen.

Anmeld Citér

4. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg blev indlagt med kraftig blødning 30/12-2006 hvor jeg var 9+0 og havde tabt barnet. Det er en ubehagelig oplevelse, så da jeg stod med en ppositiv test i maj 2007, så frygtede jeg også at det ville gå galt igen.

Jeg havde nogle dage så meget udflåd at det føltes som om jeg tissede i bukserne, og jeg var sikker på at nu havde jeg mistet igen - men jeg endte med en dejlig dreng...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.