Jeg har altid gået ind for at børn IKKE er kræsen ! De skal smage alt og prøve alt.
Min store søn på snart 3 år er bestemt ikke kræsen, han har altid spist alting , også da han var helt lille. Han har bare guffet insig, ligesom jeg selv altid har gjort. Jeg kan li alt, undtagen lever !
Min mand derimod, er Så kræsen , vil sige det er blevet meget meget bedre efter han er flyttet sammen med mig og jeg har fået ham til og smage på ting, hans mor opgav efter drengen sagde en gang han ikk ku li det, og han fik herefter serveret special mad, ( også når de sku til fødselsdag hos nogen ) fordi stakkels dreng han var så kræsen ! Det har jeg heldigvis vendt ham af med ! Dog kan min mand ikke fordrage rugbrød, trods jeg har forsøgt alt ! Jeg har altid grinet lidt af min svigermor, over at hun opgav så hurtigt osv og man kan bare ikke ha et kræsent barn !
Indtoæ for 3 mdr siden. Vi begyndte på grød ved 4,5 mdr og det har han bare elsket , grøntsager mos og kartofler har han lavet grimasser af, men jeg har ikk mistet håbet af dette ! Men det forsat og forsat ;( han spytter det simpelthen ud ;( jeg giver ham meget forskelligt og lader ham selv udforske og han kigger bare på det og smider på det gulvet ! Han vil kun ha hans grød , ? Nu er han snart 9 mdr , og han får alt virkelig alt , det samme som os, og forskelligt pålæg på rugbrød, jeg har sågar kun prøvet med smør, men 99,9. af gangene når han kun og få det i munden, lave en grim grimas også lader han maden falde ud ;( jeg synes det er frusterende og vi har endda prøve. Os at holde pauser for at se om det gav ham mod, men nej ! Min mand griner bare af set og siger han ligner ham, men jeg synes godt nok set hårdt når vi skal spise og bare se en dreng bare græse og græde fordi han ikk gider og ha noget jeg har endda prøvet og putte frugt mos ovenpå rugbrød men næh jeg har en bog om mad, hvor co har prøvet dig for at se. Jeg ved ikk hvorfor han væmmes. Ved fast føde ? For d gør han virkelig
suk...
Anmeld
Citér