anden forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
10 svar
1 synes godt om
3. marts 2016

smilfraungpige

er igang med mit andet forsøg nu, men hold nu op hvor tager det hårdt på en psykisk. 

vi har været igang pb siden maj 2015. hvad med jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

kristina90

smilfraungpige skriver:

er igang med mit andet forsøg nu, men hold nu op hvor tager det hårdt på en psykisk. 

vi har været igang pb siden maj 2015. hvad med jer?

Kender det alt for godt trods jeg kun er nu på dag med hormoner af første forsøg  

Vi var til vores første gynækologiske aftale i okt14 men havde cyster og sådan så har været igennem 3 operationer for og kunne komme hertil hvor vi er nu  

Har ikke haft menstruation siden jul og kom så på provera og så har givet mig menstruation uden blødning så vores læge satte os på hormoner fra i mandags og skal scannes imorgen tidlig

Men ja det tager sku hårdt på en desværre  

Anmeld Citér

3. marts 2016

Mille:)

Vi har været igang siden januar 2013 og været igennem 8 x IUI og 5 x IVF og er nu blevet opgivet af det offentlige og vil købe os til forsøg i det private...

så kan sagtens følge dig i at du syntes det er hårdt 

Anmeld Citér

3. marts 2016

smilfraungpige

kristina90 skriver:

Kender det alt for godt trods jeg kun er nu på dag med hormoner af første forsøg  

Vi var til vores første gynækologiske aftale i okt14 men havde cyster og sådan så har været igennem 3 operationer for og kunne komme hertil hvor vi er nu  

Har ikke haft menstruation siden jul og kom så på provera og så har givet mig menstruation uden blødning så vores læge satte os på hormoner fra i mandags og skal scannes imorgen tidlig

Men ja det tager sku hårdt på en desværre  

så kan vi jo nøsten føgles ad, jeg kom også på hormoner (piller) i mandags, fra lørdag skal jeg tage hormon sprøjte og så til scanning tirsdag.  

håber dine æg er vokset. !

Anmeld Citér

3. marts 2016

kristina90

Mille:) skriver:

Vi har været igang siden januar 2013 og været igennem 8 x IUI og 5 x IVF og er nu blevet opgivet af det offentlige og vil købe os til forsøg i det private...

så kan sagtens følge dig i at du syntes det er hårdt 

Årh hvordan kan de opgive en  

Anmeld Citér

3. marts 2016

kristina90

smilfraungpige skriver:

så kan vi jo nøsten føgles ad, jeg kom også på hormoner (piller) i mandags, fra lørdag skal jeg tage hormon sprøjte og så til scanning tirsdag.  

håber dine æg er vokset. !

Hvilken behandling er i startet på ???

Jeg er startet i kort ivf behandling og nøj synes det hårdt med de hormoner

Anmeld Citér

3. marts 2016

smilfraungpige

kristina90 skriver:

Hvilken behandling er i startet på ???

Jeg er startet i kort ivf behandling og nøj synes det hårdt med de hormoner

gad det var mig der er i ivf.. vi er desværre i gang med hjemmerul.. og jeg tror ikke det lykkes sådan.. det kun mig der fejler noget. (pcos)

Anmeld Citér

3. marts 2016

Mille:)

kristina90 skriver:

Årh hvordan kan de opgive en  

Det kan de hvis man har været igennem 5 forsøg... ��

Vi har så valgt at betale os til behandlinger i det private...

Anmeld Citér

3. marts 2016

grinny

Åh jeg kender følelsen....

Smed mine p-piller marts 2010, blev gravid marts/april 2013 - mistede desværre min søn i december 2013 - prøvet lige siden og har været heldig i første IVF så er nu 5+6 

Om 10 dage ca er det 6 år siden jeg smed mine p-piller og må indrømme at jeg ikke troede det skulle blive så hård en kamp for at få en levende baby 

Anmeld Citér

3. marts 2016

LilleLy

Jeg smed p-piller i november '12. Og vi er i gang med første forsøg hormonbehandling og 'hjemmerul' - med testdag om knap 2 uger. 

Efter det første år var jeg inde omkring sygehuset for at blive udredt for evt PCO, men gik derfra med svar om at det havde jeg ikke (og en følelse af at de var lidt trætte af at jeg havde spildt deres tid). Nu da jeg er kommet i behandling har jeg fået at vide at det godt kunne se ud til jeg har PCO og bliver behandlet ud fra det.  

Selv om jeg kun er i gang med første forsøg syntes jeg godt nok det er lidt hårdt, det fylder mere i min hverdag end jeg lige havde forventet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.