3 blødninger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2016

Rbf

Hej alle sammen så er jeg 10 uger henne. Vi er lykkelige men samtidig rædselsslagne! Jeg var i uge 6 da jeg havde min første blødning som var brunt og grumset. Fik en tid til scanning og alt så fint ud. Uge 7+4 blødte jeg så igen, denne gang var det en blodig slimklat, var ikke så nervøs, havde jo lige været til scanning. Jeg småblødte i ca 2 dage og så stoppede det. 3 dage efter blødte jeg så igen! (8+2) det var brunt og grumset som første gang og varede også ca i 2 dage. Nu har det så heldigvis ikke været noget siden, men betyder det så at fosteret er dødt eller er det helt normalt. Jeg har ingen symptomer på graviditet :/ er det nogen der har prøvet noget lignende? Har en tid til scanning på lørdag. Er så nervøs!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

MilleRasmussen

Vil ikke mene tre gange er normalt, men aner det ikke... 

Mer selv 6+2 i dag, 2 gangs og føler mig absolut ikke gravid. Vi skal til scanning torsdag �� 

Var jeg dig havde jeg kontaktet lægevagten eller hvis du boede nær Kbh der findes sted hvor du bare dukker op og ikke skal bestille tid hjemmefra så du kan få vished nu!!!

Anmeld Citér

3. marts 2016

Rbf

Venter til lørdag hvor jeg har tid til scanning.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Goggelogge

Rbf skriver:

Hej alle sammen så er jeg 10 uger henne. Vi er lykkelige men samtidig rædselsslagne! Jeg var i uge 6 da jeg havde min første blødning som var brunt og grumset. Fik en tid til scanning og alt så fint ud. Uge 7+4 blødte jeg så igen, denne gang var det en blodig slimklat, var ikke så nervøs, havde jo lige været til scanning. Jeg småblødte i ca 2 dage og så stoppede det. 3 dage efter blødte jeg så igen! (8+2) det var brunt og grumset som første gang og varede også ca i 2 dage. Nu har det så heldigvis ikke været noget siden, men betyder det så at fosteret er dødt eller er det helt normalt. Jeg har ingen symptomer på graviditet :/ er det nogen der har prøvet noget lignende? Har en tid til scanning på lørdag. Er så nervøs!

Det havde jeg også i min graviditet og var ved at skide grønne grise hver gang og var så bange for at miste den lille.. Men nu har vi en op 2,5 år og hun er sund og rask.. Så slap sf i kroppen og vent til på lørdag ❤️

Anmeld Citér

4. marts 2016

Doubleup

Rbf skriver:

Hej. Jeg har blødt on/off fra uge 5 til uge 10, til sidst blødte jeg så meget at jeg måtte tømme min ene sko, jeg har lige været til nf og alt var som det skulle være, er 13+2 

Anmeld Citér

6. marts 2016

MilleRasmussen

Håber det gik godt 

Anmeld Citér

6. marts 2016

mija

Ja, hvordan gik det ? 

Anmeld Citér

6. marts 2016

Rbf

Alt så fint ud og den lille baby hyggede sig rigtig meget derinde. Blev sat til at være en dag længere henne, igen så den vokser godt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. marts 2016

MilleRasmussen

Sådan, hvor er jeg glad på dine vegne!!!! 

Har selv lige været til tidelig scanning hvor alt så fint ud og er kun 7+4, og er ved og dø over ventetiden til NF 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.