Hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2016

Anonym trådstarter

Hvor længe gik der fra i fik den fjernet til i blev gravide? 

Min mand er ikke overtale til nr 2 endnu men de hos vores læger er der 2 mdr ventetid til at få den fjernet så det fortalte jeg til min mand og så sagde han at vi jo bare kunne booke en tid og hvis vi så ikke var klar der kunne vi jo udskyde det igen ved at bestille en ny tid. 

Jeg er mega skruk og kan ikke forstå han skal bruge så lang tid når vi har lagt budget osv 

Knus en meget utålmodig mor til en på 4 år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hvor længe gik der fra i fik den fjernet til i blev gravide? 

Min mand er ikke overtale til nr 2 endnu men de hos vores læger er der 2 mdr ventetid til at få den fjernet så det fortalte jeg til min mand og så sagde han at vi jo bare kunne booke en tid og hvis vi så ikke var klar der kunne vi jo udskyde det igen ved at bestille en ny tid. 

Jeg er mega skruk og kan ikke forstå han skal bruge så lang tid når vi har lagt budget osv 

Knus en meget utålmodig mor til en på 4 år 

Altså jeg fik fjernet min den 6 januar i år og står med en positiv test nu og er 3+6 idag sådan ca 

Anmeld Citér

3. marts 2016

komodo

fik fjernet min den 11/2 og der var ikke gevinst her første gang desværre, men håber da meget jeg kan teste positiv i starten af næste måned

Anmeld Citér

3. marts 2016

vitapigen

Blev gravid i 2. Cyklus efter udtagelse af hormon spiral

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar 

Manden er gået med til at bestille tid hos lægen i midt april 

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

Er det meget normalt man pletbløder (kun når jeg har tisset og tørre mig) siden i mandags ? efter at have fået taget spiralen ud eller kan man gå ud fra det er menses der måske er kommet i meget mild grad?

det er ikke frisk blod men brunt??

Mener jeg havde æl for 3-4 uger siden

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym

Jeg kan desværre ikke svare på det, men vi snakker herhjemme om, at få taget spiralen ud, så vi kan få en 3'er. Men hvor i "cyklus" er det bedst at få den ud?

Anmeld Citér

23. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke svare på det, men vi snakker herhjemme om, at få taget spiralen ud, så vi kan få en 3'er. Men hvor i "cyklus" er det bedst at få den ud?

Vil tro det er bedst i starten/slutningen af cyklus. Har en veninde der fik den fjernet på dag 3, og de havde gevinst med det samme, men mistede desværre :/

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ved ikke hvornår det er bedst at få den ud, for synes det er en jungle at finde rundt i..

Anmeld Citér

24. april 2016

Tigger

Jeg har haft hormonspiral to gange og begge gange ved udtagelse har jeg efter ca tre dage fået en platblødning. Ca 9-10 dage derefter en en alm menstruation og derefter var cyklus på plads igen. Jeg oplevede altså, at man på en eller anden nulstiller sin cyklus, ved at fjerne spiralen. 

Første gang blev jeg gravid i anden cyklus, det kom der en skøn dreng ud af. Lige pt er jeg i første cyklus og har testsag om en uges tid ca 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.