Hjælp til rfsu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.650 visninger
11 svar
3 synes godt om
3. marts 2016

Musen91

Jeg har de sidste 3 dage testet de 2 første test var strimmel teste fra nettet som alle har været pænt positive. 

Nu her til morgen tog jeg en test købt i Kvickly og den var simpelthen så svag at jeg nærmest har mistet troen. 

Hvad er det med de rfsu teste skal man stole på dem eller ej? 

Tilføjer lige billederne. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

Anonymor

Jeg skal lige være med: Er det de første du tog, der er RSFU, eller er det den svage fra Kvickly, der er RSFU?

Anmeld Citér

3. marts 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

For mig at se er de alle tre positive 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonymor

Hvis det var den svage, der var RSFU, kan jeg fortælle, at jeg har rigtig dårlig erfaring med deres teste.

Da jeg blev gravid med min søn, var den første test jeg tog en RSFU. Stregen var SÅ svag, at jeg dårligt nok kunne se den med det blotte øje. Ja, jeg havde faktisk først afskrevet den som værende negativ! MEn så tog jeg en strimmeltest, hvor stregen var klar og tydelig at se. Så jeg synes, at RSFU-testene er ret ringe, og tør godt ønske dig tillykke!

Anmeld Citér

3. marts 2016

Musen91

Anonymor skriver:

Jeg skal lige være med: Er det de første du tog, der er RSFU, eller er det den svage fra Kvickly, der er RSFU?

Den sidste er fra rfsu.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Musen91

Anonymor skriver:

Hvis det var den svage, der var RSFU, kan jeg fortælle, at jeg har rigtig dårlig erfaring med deres teste.

Da jeg blev gravid med min søn, var den første test jeg tog en RSFU. Stregen var SÅ svag, at jeg dårligt nok kunne se den med det blotte øje. Ja, jeg havde faktisk først afskrevet den som værende negativ! MEn så tog jeg en strimmeltest, hvor stregen var klar og tydelig at se. Så jeg synes, at RSFU-testene er ret ringe, og tør godt ønske dig tillykke!

Mange tak! 

Mistede lidt modet og var bange for en bio da jeg så farven slet ikke var lige så tydelig i den sidste som de andre.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Sedigfor

Jeg har godt erfaring med dem, dog blev de først positive efter tid men jeg var gravid og har idag en skøn datter.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Dorthe1986

Det var en rfsu jeg testede med i denne graviditet og jeg testede før tid og jeg var ikke i tvivl om at den viste positiv, så jeg har god erfaring.

Anmeld Citér

3. marts 2016

grinny

Med min den første kunne jeg aldrig få to streger på en rfsu, selvom jeg havde været hos lægen og til skanning - lorte teste 

Anmeld Citér

3. marts 2016

modesty

Musen91 skriver:

Jeg har de sidste 3 dage testet de 2 første test var strimmel teste fra nettet som alle har været pænt positive. 

Nu her til morgen tog jeg en test købt i Kvickly og den var simpelthen så svag at jeg nærmest har mistet troen. 

Hvad er det med de rfsu teste skal man stole på dem eller ej? 

Tilføjer lige billederne. 

En positiv test er en positiv test, uanset hvor svag eller stærk den er. Det hænger ikke sådan sammen at hvis testen bliver svagere, så er man ved at få en bio. 

Du er gravid, tillykke. 

(desuden skal du passe lidt på med at sammenligne med teste som er gået over tiden, da farven jo kan blive ved med at ændre sig og typisk bliver stærkere efter tid)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.