Hvor oppustet var i i uge 5+ 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2016

grinny

Synes godt nok det er slemt, og ser det ikke vildt ud allerede? Ved godt det er luft, men det var slet ikke så slemt første gang, udvider maven sig bare meget hurtigere 2. gang? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

Rtjm05

grinny skriver:

Synes godt nok det er slemt, og ser det ikke vildt ud allerede? Ved godt det er luft, men det var slet ikke så slemt første gang, udvider maven sig bare meget hurtigere 2. gang? 

Ved min første graviditet, kunne jeg ikke se eller mærke noget på tøjet før efter uge 20, denne gang måtte jeg opgive at have bukser med knapper på i uge 7, i uge 9 måtte jeg allerede i ventetøj, nu er jeg 17+2 og kan på ingen måde skjule at jeg er gravid �� Jeg synes det er værst om aftenen, men det er vildt sådan en forskel der er på 1. Og 2. Graviditet 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Doubleup

grinny skriver:

Din livmoder er jo udvidet fra første gang, den ved hvad den skal, så derfor bliver man hurtigt større anden gang ��

Anmeld Citér

3. marts 2016

Dorthe1986

Åh det er vanvittigt 2. gang Jeg var oppustet allerede inden jeg testede og testede positiv 3+4. Og det var faktisk megabesværligt at skjule for min arbejdsplads at jeg var gravid indtil uge 12. Så da jeg havde været til nf-skanning fortalte jeg det med det samme - fordi jeg kunne ikke have skjult det meget mere, nu er jeg 19+3 og folk måber når jeg fortæller jeg kun er ved være halvvejs. Ja jeg har gået i ventetøj længe denne her gang. Jeg måtte rimelig hurtigt i h&m og købe deres venteleggings (de er en guds gave til mig, når jeg er gravid)

Anmeld Citér

3. marts 2016

MilleRasmussen

Syntes ikke det ser meget voldsomt ud. Jeg er os selv oppustet 2 gangs, 6+2 i dag dog ikke ret meget nok fordi jeg ikke tør tro på jeg er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.