Bliver nød til at høre andres syn på sagen..
Sagen er, at min datter på 3 år har et ret heftigt temp. Det er ikke så tit at hun viser det, men huner dog begyndt at vise det mere og mere.
Når hun får et hysterisk anfald græder hun hysterisk, hopper op og ned, kaster sig rundt og kan slet ikke finde ro i sig selv 
Hun fik sådan et anfald her i dag, og det skærer mig bare i hjertet 
Hun var faldet i søvn på sofaen da vi kom hjem fra børnehaven, sov en time, og vågnede så selv op. Ved dog godt, at hun slet ikke var udhvilet, da hun har sprunget sin lur over i børnehaven i dag.
Men hun bliver så mere og mere utilfreds, jeg sætter mig over til hende og prøver at trøste hende, kramme hende, men hun vil mig ikke. HUn siger så pludselig at hun skal tisse, så vi går på badeværelset, men hun når desværre at tisse i bukserne. Også lidt uheldigt
Jeg tager stille bukserne af hende, vasker hende stille, løfter hende op, og vi går ud for at finde nyt tøj. Har på intet tidspunkt her skældt hende ud eller noget.
HUn smågræder så stadigvæk lidt, og også mens hun får rene trusser på. Da vi så når til strømperne, flipper hun helt ud, og får et rigtig stort hysterisk anfald 
Jeg sætter mig på gulvet ved siden af hende, taler stille til hende, og prøver at få hende over til mig, men der er ingen kontakt. Spørger om jeg skal gå, hun svarer ja, men da jeg så rejser mig flipper hun endnu mere ud. Jeg sætter mig ned ved siden af hende igen, og prøver igen at få hende over til mig, men hun afviser mig totalt. Trækker mig så lidt længere væk fra hende, men så rejser hun sig op, rækker armene ud mod mig og skriger - neeeeej moar..
Prøver så noget nyt her. Går hen til hende, ligger armene om hende og holder hende fast mens jeg prøver at trøste hende. Sidder sådan et stykke tid, men hun prøver bare hele tiden at skubbe mig væk. Slipper hende til sidst og sætter mig ca 1 m fra hende. Hun skal vide at jeg er der, selvom at hun ikke gider mig..
Efter pænt lang tid falder hun stille og roligt til ro. Jeg spørger hende om hunvil over til mor, og hun svarer hysterisk - nej moar -.. Hun får lidt mere tid, jeg spørger hende igen, men får samme svar.. Hun får lidt mere tid, hvorefter jeg siger til hende - at det eneste mor gerne vil, er at trøste dig min skat.
Efter lidt tid kommer hun kravlende over til mig, putter sig ind til mig. Ligger armene rundt om hende, og vugger hende blidt. Tror vi sidder sådan i ca 20 min., og rejser os først da hun viser tegn på at trække sig væk. Vi går ind i stuen, og herefter er hun så igen min super glade og friske lille pige.
Men ku jeg ha håndteret situationen anderledes? Har i nogle tanker eller ideer? Også til hvorfor hun skubber mig væk som hun gør, når hun får sine anfald?
KOm meget gerne med jeres ærlige mening.