Vi fik i 2014 delvis friplads til vores barn da jeg havde meget lav indkomst. Ved hver ændring i indkomst var jeg inde og ændre. Og jeg valgte så til sidst at afmelde da jeg kunne se vores indkomst ville Stige.
I oktober får vi at vide vi skal betale 2400 tilbage. Jeg klager. Og hende ved kommunen siger at det skulle have været 5000 et eller andet. Det undre mig hun slynger det tal ud da det aldrig har været nævnt i det vi hat fået fra dem. Jeg klager igen med den begrundelse at vi netop har meddelt hver ændring. Det sendes til Ankestyrelsen og i dag kommer der svar om at de giver kommunen medhold. Men nu skal det undersøges om vi handlede i ond tro.
Så tænker jeg bare handle i ond tro? Hvad pokker skal det betyde. Havde jeg handlet i ond tro havde jeg da ikke ændret oplysninger ved hver ændring. Plus jeg havde da heller ikke meldt det helt fra da jeg kunne se vi kunne ske at tjene for meget. Skal jeg være bekymret? Jeg regner med at kontakte kommunen i morgen for at høre hvad det lige betyder.
Anmeld
Citér