Hej alle sammen.
Jeg smed p-pillerne i august 2015. Min mens blev først normal omkring november 2015, så det er vel egentlig først her, man starter med at tælle hvor længe vi har prøvet?
Vi prøver stadig at blive gravid, og jeg ved, at det er helt normalt at prøve i op til et år - MEN: hvordan slapper I af i det her graviditetsræs?
Jeg føler, at alle omkring mig bliver gravide, og vi prøver fortsat. Jeg oplever det som et pres, og jeg begynder at frygte, at der er noget galt med en af os, siden det ikke er sket endnu.
Og så frygter jeg, at jeg kan forhindre mig selv i at blive gravid rent psykisk, fordi jeg er begyndt at stresse over det. Og stress fremmer jo ikke ligefrem mulighederne. Altså en ond cirkel 
Så piger, hvordan slapper I af i det her graviditetsræs? Jeg tænker på at kaste mig ud i noget med meditation eller visualisering (altså hvor man mentalt ser for sig, at man bliver gravid og fokuserer en masse positiv energi på det.) Nogen der har prøvet det? Eller andre gode råd? Jeg synes, det er lidt hårdt :/
Kh mig
Anmeld
Citér