Jeg er gravid for femte gang, og samme far som min datter på 5 år. Håbede at denne graviditet ville han være mere for mig, og mere forstående end sidste gang, da han forlod mig midt i det hele, da jeg ikke dengang følte han var der for mig eller var forstående.
Nu er jeg så blevet gravid igen efter vi har forsøgt i 2½ år, og troede at det var lykken og noget der bragte os endnu tættere sammen, men denne gang er godt nok hård for mig. Jeg har fået konstateret bækkenløsning, hvilket gør at jeg har smerter 24/7, må tit lægge mig på sofaen, også når mine andre 2 børn kommer hjem.
hvilket gør mig enorm ked af det, da jeg derfor ikke føler at jeg er der for dem. Savner at være overskuds mor og hyggetiden med mine børn
I stedet for at støtte mig og forstå min situation, er det eneste jeg hører fra min mand, brok over at jeg intet laver, påtrods af jeg står for alt om morgen, selv om han også er hjemme. ordner køkken flere gange om dagen, og mig der altid laver mad, minus max 2-3 gange om måneden. Hører brok over at han ikke føler at jeg gider dette forhold, fordi sex er det sidste jeg tænker på, men det forstår han ikke.
Har lyst til at kaste håndklædet i ringen og flytte for mig selv og mine børn igen.
Ved ikke hvad jeg ville med dette, måske bare lufte mine tanker, idet jeg ikke føler der er nogen andre der forstår mig. 
Anmeld
Citér