Tatovør i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
2 synes godt om
2. marts 2016

PernilleogLouis

Ja helt simpelt - hvor bliver I tatoveret? Ham jeg plejer har nemlig meget lang ventetid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Monski

PernilleogLouis skriver:

Ja helt simpelt - hvor bliver I tatoveret? Ham jeg plejer har nemlig meget lang ventetid 

Custom made ink. Det er så godt! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Bright side tatto på christianshavn. De har så vidt jeg ved også lidt ventetid. Men jeg synes også det er er udtryk for at de er dygtige - så jeg ville passe på med bare at vælgd en som har tid. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

MorTil3+

Jeg bruger tattoo John inde på istedgade. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

PernilleogLouis

mor:) skriver:

Bright side tatto på christianshavn. De har så vidt jeg ved også lidt ventetid. Men jeg synes også det er er udtryk for at de er dygtige - så jeg ville passe på med bare at vælgd en som har tid. 

Ja men gider ikke vente 8 mdr på at få lavet noget alle kan lave 

Anmeld Citér

2. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PernilleogLouis skriver:

Ja men gider ikke vente 8 mdr på at få lavet noget alle kan lave 

Det forstår jeg så godt

Anmeld Citér

2. marts 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart BelAir. Der kommer min mand jævnligt og kender flere andre som også er blevet tatoveret der.

http://www.belairtattoo.com/

Anmeld Citér

2. marts 2016

sne190810

Rauf fra Timeless Tattoe på Falkoner Allé er SÅ dygtig. 

Har gået i skole med ham, og det er helt utroligt hvordan han bare udvikler sig konstant. 

Evt tag et kig på hans facebookside https://m.facebook.com/Tattoos-by-Raouf-Eissa-1531312643808354/

Anmeld Citér

2. marts 2016

Chellie

Jeg bliver altid tatoveret af en bestemt person, Charlotte Munster. Hun Kan findes i Mik's Tattoo,  Facebook-siden er her: https://www.facebook.com/MiksTattoo/.

Charlotte er utrolig sød, og meget dygtig, og så har hun den halv-sjældne egenskab, at der ikke er nogen "rockstjerne-nøkker" ved hende. Man bliver behandlet med respekt, og har aldrig fornemmelsen af, at der bliver grint eller talt grimt når man forlader shoppen, uanset hvor lille eller kliché-agtig en tatovering, man har fået lavet. Personligt er jeg også meget glad for, at hun har et rigtig godt øje for, hvordan man får store kvinder til at fremstå flotte og sexede, ved at placere streger og kurver rigtigt. 

Når alt det er sagt, så er det også min holdning, at man skal vælge tatovør efter hvad man gerne vil have lavet. Hvis man er til det meget grafiske, skal man måske ikke kigge efter en, der primært laver oldschool, hvorimod hvis man er mest interesseret i at få noget oldschool, skal man måske ikke gå til den, der er berømt for det mere grafiske.

Kig på de forskellige tatovørers portfolio, og gå efter den, der tegner på en måde, som DU synes om. Du skal gå med det resten af livet, så ventetid og pris bør ikke betyde så meget, som at du får din tatovering, som du vil have den.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Diosa85

Miks tattoo hos Linda 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.