NF, hvor tidligt?+ andre spm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Var til tryghedsscanning igår og er i morgen 8+0. Hjertet bankede derudaf, men jeg tænker allerede på næst scanning og symptomer mv

vi har et langt forløb bag os der gør usikkerheden og nervøsiteten naturlig. Jeg er blevet meeega syg og hele min krop gør ondt. Så tænker lidt at det overskygger mine graviditetssymptomer som indtil videre har været få og begrænsede - men til spørgsmålet 

hvoe tidligt kom i til NF? Hvem indkalder? Skal jeg selv gøre noget? Har tid ved lægen i næste uge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Sedigfor

Jeg kom til NF i uge 12+3, her fik jeg brev fra sygehuset med scanninger og jordemoder besøg (:

Anmeld Citér

2. marts 2016

NaUlHa

Anonym skriver:

Var til tryghedsscanning igår og er i morgen 8+0. Hjertet bankede derudaf, men jeg tænker allerede på næst scanning og symptomer mv

vi har et langt forløb bag os der gør usikkerheden og nervøsiteten naturlig. Jeg er blevet meeega syg og hele min krop gør ondt. Så tænker lidt at det overskygger mine graviditetssymptomer som indtil videre har været få og begrænsede - men til spørgsmålet 

hvoe tidligt kom i til NF? Hvem indkalder? Skal jeg selv gøre noget? Har tid ved lægen i næste uge

Mener af Nf er fra 11+3-5 til 13+0-3 der omkring

Jeg var selv til Nf i uge 12 

Når du har fået lavet vandrjournal hos egen læge henviser han dig til nærmeste sygehus med spicale/fødegang også ondkalder de dig, hos min gik der ikke mere end et par dage.

Jeg fik i sin tid at vide til en scanning uge 9+3 at når hjertet banker der og alt ser godt du, så er risikoen for at miste lille

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

NaUlHa skriver:

Mener af Nf er fra 11+3-5 til 13+0-3 der omkring

Jeg var selv til Nf i uge 12 

Når du har fået lavet vandrjournal hos egen læge henviser han dig til nærmeste sygehus med spicale/fødegang også ondkalder de dig, hos min gik der ikke mere end et par dage.

Jeg fik i sin tid at vide til en scanning uge 9+3 at når hjertet banker der og alt ser godt du, så er risikoen for at miste lille

Tak for svar

Anmeld Citér

2. marts 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg fik brev fra sygehuset tilsendt omkring to uger inden tiden. Man troede at jeg ville være 12+5 til scanningen men som scanningen viste og jeg vidste var jeg kun 11+4, hvilket er den tidligste dag man kan komme til nf, så det var meget heldigt. 

Du kan jo købe en privat ts mellem de to så har du lidt ekstra tryghed. Vi var til en privat ts omkring uge 10

Anmeld Citér

2. marts 2016

Camilze

Var til NF 12 + 4, men der var også rod med min terminsdato pga. manglende menses, og så troede de, at jeg var 15 + et eller andet, men fostrets størrelse sagde 12 + 4. Jeg blev indkaldt af sygehuset, fik brev via eboks.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Yoggibear

Anonym skriver:

Jeg har lige været i mandags. Der var jeg 13+3. Jeg skulle selv tilmelde mig, både den og doubletesten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.