Skoletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Bshizzle

Simpelt spørgsmål.. Hvilken skoletaske har i til jeres Børn ??  (Vis gerne billede eller link). 

Min store dreng på 10 år trænger til en ny (haft den han har nu siden 1 kl). 

Problemet er bare at han har en rimelig stor/høj drikkedunk (som han nægter at skifte ud til mindre) 

Så skal finde en taske hvor madpakken og drikkedunken kan være i et seperat rum. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

MorTil3+

Simpelt spørgsmål.. Hvilken skoletaske har i til jeres Børn ??  (Vis gerne billede eller link). 

Min store dreng på 10 år trænger til en ny (haft den han har nu siden 1 kl). 

Problemet er bare at han har en rimelig stor/høj drikkedunk (som han nægter at skifte ud til mindre) 

Så skal finde en taske hvor madpakken og drikkedunken kan være i et seperat rum. 

Vores knægt har sådan en her bare i nogle andre farver og andet motiv. Rummet i flappen har en indbygget gymnastik pose.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. marts 2016

Fremad

Hende af min på 10 år har denne taske... 

Den er super go, holder rigtig godt, er god at have på og så er der MASSER af plads og flere rum. og så kan der være ringbind i, hvilket de bruger der hvor hun går.

det fås i et utal af variationer, som er er til børn der er lidt ælder og som er uden at være med div figur mm hvilket min datter ikke ønsker.

http://www.miinto.dk/p-1095836-jeva-survivor-skoletaske-alphabet?utm_source=Shopalike&utm_medium=cpc&utm_campaign=Jeva&utm_content=Skoletasker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.