ØVVVV efter et par dage med godt humør er det endnu engang dykket idag. Vores piger skal jo som bekendt starte i børnehave her 1. november. Vi har fået plads i den børnehave vi havde ønsket og det er vi bare mega glade for.
Men det har hele tiden været planen at de skulle ind på den stue vi har besøgt med dagplejen, som bare er den mest fantastiske stue med dejligt personale.
Nu er planerne blevet ændret og de skal ind på den anden stue. har kun været derinde et par gange men var på besøg idag. Den stue er bare ikke mig, mærker ingen glæde derinde og pædagogerne blev ved med at spørge om vi kaldte emma-sophie for begge navne eller om de bare måtte kalde hende Emma! øhhh nej hun hedder begge navne - men 5 minutter efter spurgte de igen
((
Ingen af pigerne havde interesse for stuen og da jeg rejste mig for at se efter de andre dagplejebørn brød Emma- Sophie grædende ud og råbte - mor ikke gå!!!!!!!!!
Min mave fornemmelse er bare så dårlig, så da jeg kom hjem ringede jeg Til kasper og snakkede med ham. han sagde jeg skulle ringe derned og spørge om vi kunne ønske stue - så det gjorde jeg. MEN nej vi kan ikke ønske stue. så nu skal de der ind hvor jeg bare ikke ønsker dem! efter at have snakket med lederen brød jeg grædene sammen. mens alt det her med huset står på så skal der bare ingen ting til før jeg bryder helt sammen og det blev sådan en dag igen idag
Anmeld