Jeres bedste råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2016

pb2017

Hvad er jeres bedste råd i forbindelse med PB? Hvad virkede godt for dig/jer? Det kan f.eks. være kosttilskud, ritualer, hvornår på dagen i testede, stillinger,  ALT  

Jeg tager BIDRO gele royal, folinsyre og så tester jeg mig frem til ÆL. Kæresten er for tiden ikke hjemme i hverdagene (fra januar til maj), så vi hygger os ekstra i weekenderne, men det er desværre ikke blevet til noget endnu! Jeg regner stærkt med at have ÆL engang i weekenden - min cyklus er lidt mærkelig, og svinger gerne mellem 29-35 dage (siden september), så det er lidt svær at regne mig frem til en nogenlunde præcis dato. Men min gennemsnitlige cyklus er på 31 dage, så omkring søndag eller mandag  Vi har forsøgt i et halvt år, og kæresten har lav sædkvalitet (men de svømmer godt ), så jeg vil gerne gøre så meget jeg kan for, at optimere vores chancer for hver måned! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Camilze

Hvad er jeres bedste råd i forbindelse med PB? Hvad virkede godt for dig/jer? Det kan f.eks. være kosttilskud, ritualer, hvornår på dagen i testede, stillinger,  ALT  

Hvad virkede for os? Det var faktisk IKKE at fokusere på PB. Bare nyde hinanden, have sex, når vi havde lyst (hver dag, da vi begge er ret seksuelle). Bliver sex en sur pligt, så mister man lysten, og derfor valgte vi at fjerne fokus fra PB og over på hinanden. Jeg tog også vitaminer til gravide, og det var APOVIT - gravid multi. Vi havde mest sex i stillinger, hvor han tog mig bagfra. Han troede det ville give en dreng, men det er en pige, jeg har i mavsen, og han elsker hende himmelhøjt! Jeg testede en tidlig morgen, da jeg havde ondt i lænden og ømme bryster, BOM - mega positiv test. 
Vi prøvede i 2½ måned, og jeg havde endda fået at vide, at jeg havde svært ved at blive gravid, men det lykkedes da pænt hurtigt. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

esioul

pb2016 skriver:

Jeg tager BIDRO gele royal, folinsyre og så tester jeg mig frem til ÆL. Kæresten er for tiden ikke hjemme i hverdagene (fra januar til maj), så vi hygger os ekstra i weekenderne, men det er desværre ikke blevet til noget endnu! Jeg regner stærkt med at have ÆL engang i weekenden - min cyklus er lidt mærkelig, og svinger gerne mellem 29-35 dage (siden september), så det er lidt svær at regne mig frem til en nogenlunde præcis dato. Men min gennemsnitlige cyklus er på 31 dage, så omkring søndag eller mandag  Vi har forsøgt i et halvt år, og kæresten har lav sædkvalitet (men de svømmer godt ), så jeg vil gerne gøre så meget jeg kan for, at optimere vores chancer for hver måned! 

Mit bedste råd er tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.