Hvornår sætter hoved sig fast i bækkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Har lige været ved jordmoder idag 35+5 og hoved har ikke sat sig i bækkenet endnu hvornår satte det sig ved jer?  Glemte helt at spørge hende hvornår det er normalt. 

Er lidt bekymret hvis vandet nu skulle gå nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har lige været ved jordmoder idag 35+5 og hoved har ikke sat sig i bækkenet endnu hvornår satte det sig ved jer?  Glemte helt at spørge hende hvornår det er normalt. 

Er lidt bekymret hvis vandet nu skulle gå nu

Jeg fik at vide ved 3D scanning i uge 27 at hovedet allerede stod meget dybt. Kan ikke huske præcis hvornår hun sad helt fast i bækkenet, men det var i hvert fald forholdsvis tidligt. Hun sad der lææææænge før end jeg fødte

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg fik at vide ved 3D scanning i uge 27 at hovedet allerede stod meget dybt. Kan ikke huske præcis hvornår hun sad helt fast i bækkenet, men det var i hvert fald forholdsvis tidligt. Hun sad der lææææænge før end jeg fødte

Okay jeg er sgu helt bekymret over hans hoved stadig sidder så langt oppe 

Anmeld Citér

1. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Okay jeg er sgu helt bekymret over hans hoved stadig sidder så langt oppe 

Altså jeg har hørt om flere hvor hovedet først satte sig fast meget sent. Nogle gange først på dagen for fødslen. Og hvor de fødte helt normalt. Så vidt jeg ved er det særligt for 2. gangs fødende hvor der kan gå lang tid før hovedet sætter sig fast.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Altså jeg har hørt om flere hvor hovedet først satte sig fast meget sent. Nogle gange først på dagen for fødslen. Og hvor de fødte helt normalt. Så vidt jeg ved er det særligt for 2. gangs fødende hvor der kan gå lang tid før hovedet sætter sig fast.

han ligger med hoved ned ad og har gjort det et stykke tid så tænker lidt det må være et godt tegn det jo bare mere hvis vandet går at det er noget møg 

Anmeld Citér

1. marts 2016

CH2012

Anonym skriver:

han ligger med hoved ned ad og har gjort det et stykke tid så tænker lidt det må være et godt tegn det jo bare mere hvis vandet går at det er noget møg 

Jeg har læst, at hovedet også først kan sætte sig fast under selve fødslen... 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg har læst, at hovedet også først kan sætte sig fast under selve fødslen... 

Okay min jordmoder lød bare næsten som OL det bar en skandale det ikke sad fast nu  men jeg kan vist godt tage det roligt så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.