Fertilitetsbehandling og motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Til jer der elsker at træne ! 

Hvordan har i forholdt jer til jeres træning og det at i har været i behandling. Har lige været til ivf samtale og fik at vide at over 5 timers træning om ugen kan nedsætte fertiliteten med 42 % !!! Det har heg ikke fået af vide nogen steder, ej ved Faurskov. Og jeg træner gerne spinning 2-3 timer om ugen plus ca 5-6 timers styrketræning om ugen og jeg er begyndt at supplere op med løb også ?  jeg er normal vægtig.

Har altid slappet af efter iui osv. Dvs ikke trænet hårdt. 

Hvor meget træner i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

grinny

Under hormonbehabdlingen trænede jeg som normalt (zumba, bokwa, løb og lidt styrketrænig) men fra æggene blevet taget ud droppede jeg træning. Fik af vide at jeg stadig gerne måtte, men har ikke turde at tage chancen 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Under hormonbehabdlingen trænede jeg som normalt (zumba, bokwa, løb og lidt styrketrænig) men fra æggene blevet taget ud droppede jeg træning. Fik af vide at jeg stadig gerne måtte, men har ikke turde at tage chancen 

Okay ja for jeg fik lige af vide idag at det var maks 5 timer om ugen og ikke høj intensitet træning dvs løb, spinning osv hvor jeg fik pulsen højt op �� Det er bare mit frirum når jeg træner �� Jeg trænede heller ikke efter iui osv. Men fra tiden mellem mens og æl trænede jeg alt det jeg havde lyst til. Men det lyder til at jeg træner for meget ��

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Nogen der har styrketrænet under behandling ? I hvert fald indtil ægoplægning? 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Dreyer04

Jeg har styrketrænet op til ægoplægningen. Men derefter kunne jeg ikke pga en sen overstimulation. Er der nogen der har prøvet at have en overstimulation efter ivf.?? Min er så hård at jeg slet ikke kan træne og endda knap gå eller gøre rent derhjemme. �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.