Kopieret ud af den gamle tråd men vil lige ha at selv dem der ikke kiggede den gamle tråd måske ser det....
Har lige en ekstra bemærkning og nu ikke får at såre nogen, men føler bare inden i lige nu: At jeg jo så må konstatere at en masse har godkendt mig, fordi de generelt godkender alle, af ren nysgerrrighed da jeg altid i ansøgninger har skrevet på hvad baggrund jeg søger f.eks. fælles interrese Baby.dk osv. og at dem der så falder fra nu jo er dem der ikke var noget i, som det ikke er værd at spilde min tid og positive energi på. Dem der bliver tilbage er jo dem som er "Rigtige venner" og det er jo til syvende og sidst kun dem jeg har brug for.
Nu har jeg nævnt 2 jeg nødig vil miste, men det er ude af mine hænder...
Dem jeg ellers ved bliver er Caroline, Susanne, Sandra, Rikke L. B., Nena, Randi, Linda, Rikke J, Pia A. Jannie M., Lotte G. P. N. og Pia B.
Så har jeg ikke hængt nogen ud ved efternavn, I ved selv hvem I er håber jeg og velkommen til Jer i min vennekreds sætter stor pris på Jer der er mange flere jeg føler jeg har god kontakt til som jeg ikke vil påtvinge et løfte de ikke har vist mig grund til endnu.
Men jeg håber mange bliver for i betyder alle meget, men særligt dem fra Randers og omeng som jo har fået sin egen note, da jeg har særligt fokus på Jer da jeg jo er startet forfra i Randers og også mangler irl venner. Tak til Susanne og Randi og Caroline for at have taget godt imod mig.
Farvel til Bondepigen og andre der vælger fra BP du er "heldigvis" fra Sjælland så ikke i den gruppe der gør ondt...
Anmeld