ægløsning efter p pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: positiv/negativ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

525 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

Har i dag taget denne æl test, hvad mener i om den? (Taget for 15 min siden) 

Kan det virkelig være rigtig at man får så mange smerter ved ægløsning efter p pille stop? 

Jeg kan ligge i typisk fosterstilling og nærmest dø langsomt af den smerte der viser sig i form af krampe/ve agtige smerter? Øv øv altså 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Hej piger.

Kan det virkelig være rigtig at man får så mange smerter ved ægløsning efter p pille stop? 

Jeg kan ligge i typisk fosterstilling og nærmest dø langsomt af den smerte der viser sig i form af krampe/ve agtige smerter? Øv øv altså 

Hvor længe siden er det du stoppede med at tage p-pillerne?

For dine smerter lyder som cyster, jeg har selv PCO og får ofte cyster der gør ulideligt ondt, kan ikke andet end at ligge i fosterstilling og tude...

Anmeld Citér

2. marts 2016

Camilze

Det er måske forskelligt. Jeg kunne slet ikke mærke min ægløsning. Jeg havde dog både kvalme, ondt i maven og hovedpine efter p-pillestop, og det er vidst meget normalt. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Anonym trådstarter

...<3... skriver:

Hvor længe siden er det du stoppede med at tage p-pillerne?

For dine smerter lyder som cyster, jeg har selv PCO og får ofte cyster der gør ulideligt ondt, kan ikke andet end at ligge i fosterstilling og tude...

Jeg stoppede på p piller i midten af januar :-) 

Smerten kommer ca på ægløsnings tidspunkt. Sidste måned kom smerten på 14 dagen for første mens dag, denne gang på 15 dagen 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger.

Ja jeg fik afvide det var normalt. Vågnede en morgen 2010 med forfærdige ondt i den ene side, tog til læge som konsenteret ægge løsning bum blev gravid med min søn 

Anmeld Citér

3. marts 2016

smilfraungpige

Anonym skriver:

Hej piger.

min første ægløsning efter p-pille stop der lagde jeg og skreg af smerte, nøj det gjorde ondt.. nu mærker jeg dem ikke, men får dem også fremkaldt nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.