Bidro gele Royal - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. marts 2016

pb2017

Jeg er lige startet på Bidro gele Royal ren - har hørt en masse godt om dem, og tænkte at det var et forsøg værd  Ved godt der ikke er nogen videnskabelig evidens for, at de skulle gøre en forskel, men jeg vil prøve alligevel! 

Hvor mange tab. har i taget om dagen og hvornår i jeres cyklus? Har købt dem fra Matas, og der står "1 tab. dagligt", men har hørt flere der har taget to om dagen.. 

Virkede de ved jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2016

Juliedx

Hej jeg følger en "kur" der hedder 3 stk i 10 dage, så 2 stk de næste 10, og så 1 stk frem til æl, med start på 1. Dag i cyklussen, og det synes jeg har været rigtig fint, jeg benytter mig også af kranio sakrel refleksterapi på samme tid, og det har gjort mig cyklus kortere mere fast, og gjort vi kunne ramme æl  man siger man skal give det et halvt år  krydser fingre for dig!  

Anmeld Citér

5. marts 2016

pb2017

Juliedx skriver:

Hej jeg følger en "kur" der hedder 3 stk i 10 dage, så 2 stk de næste 10, og så 1 stk frem til æl, med start på 1. Dag i cyklussen, og det synes jeg har været rigtig fint, jeg benytter mig også af kranio sakrel refleksterapi på samme tid, og det har gjort mig cyklus kortere mere fast, og gjort vi kunne ramme æl  man siger man skal give det et halvt år  krydser fingre for dig!  

Kan ikke følge dit regnestykke?  Altså 10 dage med 3 stk om dagen, så 10 dage derefter med 2 stk om dagen = 20 dage? Der har jeg i hvertfald haft min ÆL  Men tak for svar, kan være jeg sætter det op til 2 stk om dagen fra CD1 frem til ÆL 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Juliedx

pb2016 skriver:

Kan ikke følge dit regnestykke?  Altså 10 dage med 3 stk om dagen, så 10 dage derefter med 2 stk om dagen = 20 dage? Der har jeg i hvertfald haft min ÆL  Men tak for svar, kan være jeg sætter det op til 2 stk om dagen fra CD1 frem til ÆL 

Ja lige præcis. jeg når også kun til ned på de to stk  det tror jeg sagtens du kan, det skulle være med til af modne ægget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.