Hvor langtid har det taget for jer at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Camilze

Stoppede på p-piller start juli efter 10 år på dem, fik min "P-pille-menses", fik almindelig menses i slutningen af august, og så så jeg ikke mere til Frøken Rød. Er blevet gravid en gang i september. Så 2½ måned ca. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

Anonym1985

1. barn: 1 måned -> bingo ved første forsøg

2. barn: 2 månder -> bingo ved 2. målrettede forsøg da trætheden og opmærksomhed på storesøster satte ´præcisionen´ og ihærdigheden lidt ud af kurs.

Kender dog flere som har prøvet i minimum 1-1,5 år. Nogle uden held indtil videre hvorfor de har tyet til undersøgelser, hjælp og apoption. Nogle hvor ventetiden har givet bingo typisk efter 1-1,5 år

Anmeld Citér

2. marts 2016

Sabone

1. barn - 1. forsøg - han er 2 år og 4 måneder 

2. barn - 1. forsøg - endte i SA.. Efter blødningen var stoppet forsøgte vi igen og her fik jeg ingen menstruation, men derimod 2 streger på en test.. Er nu i 16. uge og venter en lille pige 

Anmeld Citér

2. marts 2016

FrkC

Jeg har faktisk ikke været på p-piller siden 08 (men vi prøvede ikke rigtigt i de første 'mange' år), vi kom i behandling efter ca 1,5 års 'rigtigt' forsøg .. Herefter blev jeg gravid i første forsøg :) Fødte en dreng i oktober sidste år .. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Nadiapigen

1 barn tog ca 10 mdr tid. 

Vi arbejder på nr 2 nu. Og har efterhånden taget 4 mdrs tid.. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mai15

Med første barn blev jeg gravid med det samme (var 20, da jeg fødte)

Med andet barn tog det 11 måneder at blive gravid (var 29, da jeg fødte)

Tredje barn blev jeg gravid med 4 måneder efter, at jeg havde født mit andet barn. Er 21+3 i dag

Anmeld Citér

2. marts 2016

fo82

Indtil videre 10 mdr. Og den er der ikke endnu 

har lige været forbi gyn for første gang i dag for tjek på mit fibrom - det sidder heldigvis på ydersiden og bag til - så det er ikke den der driller - hormonerne ligger inden for normalen 

i næste uge kommer svaret på sædprøven og i april hedder det passagetest for mit vedkommende 

Anmeld Citér

3. marts 2016

AogA

1 gang 3 måneder (Ikke planlagt)

Anden gang 8 måneder (og der prøvede vi ellers VIRKELIGT )

3 gang er jeg blevet meget uventet gravid før jeg fik menstruation efter sidste fødsel på trods af, at jeg er på mini-piller, og vi i øjeblikket har sex mindre end 4 gange om måneden 

Så tror det er rigtig hvad folk siger, at hvis du tænker på at blive gravid hele tiden, så bliver du først gravid det øjeblik du ikke lige tænker på det 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Vilgerneværegravid

Første forsøg begge gange

Anmeld Citér

3. marts 2016

ninibadini

1. gang i 2. Cyklus. Endte i en SA. Blev herefter gravid i 3. Cyklus. Så i alt 5 mdr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.