Svært ved at blive gravid 3 gang?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. marts 2016

Lullu87

Hej med jer

Vi er igang med projekt baby for 3 gang, vi har i forvejen 2 børn sammen, men vi har prøvet i 6 mdr, uden held. WHY? - andre der er oplevet det samme.?

Med nr 1 blev vi gravide i 3 forsøg, med nr 2 blev vi i 2 forsøg? den mindste af vores børn er 2 år.

Håber i kan hjælpe! eventuelt gode råd..

Mvh Malene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Malene87 skriver:

Hej med jer

Vi er igang med projekt baby for 3 gang, vi har i forvejen 2 børn sammen, men vi har prøvet i 6 mdr, uden held. WHY? - andre der er oplevet det samme.?

Med nr 1 blev vi gravide i 3 forsøg, med nr 2 blev vi i 2 forsøg? den mindste af vores børn er 2 år.

Mvh Malene 

Hej med dig

Der er ikke nødvendigvis nogen forklaring - andet end at den slags tager tid. Man kan godt ramme heldigt de første gange, for derefter at opleve at det bliver sværere. Det er ikke unormalt.

I er formentlig blevet en smule ældre? Din mands sæd kan have ændret sig? Din krop have forandret sig?

Ellers også er det bare fordi det denne gang kommer til at tage op mod det helt almindelige år, som mange skal forsøge sig i - helt uden at der er nogen som helst problemer.

Held og lykke!

Anmeld Citér

1. marts 2016

Lullu87

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Der er ikke nødvendigvis nogen forklaring - andet end at den slags tager tid. Man kan godt ramme heldigt de første gange, for derefter at opleve at det bliver sværere. Det er ikke unormalt.

I er formentlig blevet en smule ældre? Din mands sæd kan have ændret sig? Din krop have forandret sig?

Ellers også er det bare fordi det denne gang kommer til at tage op mod det helt almindelige år, som mange skal forsøge sig i - helt uden at der er nogen som helst problemer.

Held og lykke!

Tak for svar. 

Er det normalt, kan jo ikke lade være med at få tanken, at der er noget galt 

Manden er 30, og jeg er 28, så syntes jo bestemt ikke at vi er gamle. 

- Godt være det er bekymringer uden grund. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Lullu87

Hej med dig

Held og lykke!

Vi er sunde mennesker, spiser sund, træner på normalt niveau, er aktive, sunde mennesker generalt..:/ 

Ville du/i bare prøve lidt længere, enden sæd bliver testet, og eventuelt os test af mig?

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Der er som sagt inden grund til at tænke, at der er noget galt. Det er helt normalt at være op mod et år om at blive gravide. Og "bare" fordi det er gået hurtigere de andre gange, er der ingen garantier. 

Der er ikke grund til at opsøge læge. Og denne vil højest sandsynligt alligevel sende dig hjem med beskeden om tålmodighed.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Lullu87

Der er som sagt inden grund til at tænke, at der er noget galt. Det er helt normalt at være op mod et år om at blive gravide. Og "bare" fordi det er gået hurtigere de andre gange, er der ingen garantier. 

Der er ikke grund til at opsøge læge. Og denne vil højest sandsynligt alligevel sende dig hjem med beskeden om tålmodighed.

Du har helt sikkert ret..

Anmeld Citér

1. marts 2016

CarinaSB

Lullu87 skriver:

Hej med jer

Mvh Malene 

Med vores den første blev jeg gravid i 1 forsøg, 2 gang gik der 8 mdr før jeg blev gravid. Jeg håbede at jeg ville blive gravid hurtig 2 gang .. Men min læge snakkede om at min krop nok ikke var parat :)

Anmeld Citér

1. marts 2016

FruHimmelblå-86

Profilbillede for FruHimmelblå-86

Jeg føler med dig

Vores nr. 1 er lavet på 1 måned, nr. 2 på 2 måneder og nr. 3 tog 15 måneder Jeg var ved at blive sindssyg til sidst. Men vi var, indrømmet, nok også lidt forvænte efter, at det gik så nemt de første to gange

Vi var også "kun" 28 og 33, da vi startede på pb3, så vi syntes jo på ingen måde, at vi var blevet gamle. Men 15 måneder tog det altså og lige inden vi skulle starte udredning, så blev jeg altså gravid. Typisk

Så længe I lever nogenlunde sundt og har regelmæssig sex, så er tålmodighed nok desværre det der skal til. 

Jeg håber for jer, at der snart er gevinst

Anmeld Citér

1. marts 2016

Lullu87

FruHimmelblå-86 skriver:

Jeg føler med dig

Vores nr. 1 er lavet på 1 måned, nr. 2 på 2 måneder og nr. 3 tog 15 måneder Jeg var ved at blive sindssyg til sidst. Men vi var, indrømmet, nok også lidt forvænte efter, at det gik så nemt de første to gange

Vi var også "kun" 28 og 33, da vi startede på pb3, så vi syntes jo på ingen måde, at vi var blevet gamle. Men 15 måneder tog det altså og lige inden vi skulle starte udredning, så blev jeg altså gravid. Typisk

Så længe I lever nogenlunde sundt og har regelmæssig sex, så er tålmodighed nok desværre det der skal til. 

Jeg håber for jer, at der snart er gevinst

orh dejligt, det altså ikke kun her..

Ja vi er sku nok os lidt forvent, efter det gik så nemt med de 2 andre..

Tålmodighed, tåldmodighed..

Tak..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.