Tidelig scanning, så nervøs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. februar 2016

Anonym trådstarter

Torsdag i næste uge 10 marts, skal kæresten og jeg til tidelig scanning 7+2. Og hold da vimmer jeg er nervøs! Har ikke blødt eller haft ondt som mens smerter, men er stadig nervøs for at komme ind og se baby ikke har er hjerte der blinker ������ 

nogen der ved hvad chancen er for ikke at se hjerteblink, nogen der har prøvet ikke have haft blødt eller ondt men alligevel komme ind og der ingen hjerteblink er!!!!  

Ubdskyld mit opslag, måtte bare have luft....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

grinny

Vi skal skannes ugen efter (torsdag d. 17) og jeg har det allerede rigtig dårligt 

Kan slet ikke forstå hvis vi skal være så heldige at det er sket i første forsøg uden nogen problemer - så er som dig rigtig rigtig bange!

Kan ikke rigtig hjælpe med svar, men vil bare fortælle dig at du ikke er den eneste og så får du lige et med på vejen 

Anmeld Citér

29. februar 2016

mija

Kan godt forstå du er nervøs, det var jeg virkelig også! Men ærlig talt, du skal ladevær med at læse alt muligt om statestikker osv, det gør dig kun mere nervøs! Og somregel finder man kun de dårlige og sørgelig historier.. 

- Jeg skal selv til nakkefoldsscanning d 10, og jeg er også hamrende bekymret, så ved hvor svært det er at ladevær med at læse om alt muligt og frygte det værste 

Prøv i stedet at glæd dig over at du er gravid Mange gange held og lykke! Håber at alt er som det skal være!

Anmeld Citér

29. februar 2016

FrkHS

Vil på ingen måde skræmmer dig, men har jeg oplevet.

Havde en underlig fornemmelse i kroppen fredag om at noget ikke var som det skulle være, så vi fik tid til en tidlig scanning på en scanningsklinik lørdag hvor jeg var 6+4. Hun finder intet hjerteblink og måler at den kun er 6+1, og altså mindre end hvad den burde.

Jeg skal i morgen til scanning på Holbæk sygehus hvor vi har været i behandling 1 1/2 år for at opnå den her graviditet og højest sandsynligt igangsættes med en medicinsk abort.

Som sagt har jeg hverken blødt eller haft smerter. Har blot haft en mavefornemmelse om at noget ikke var som det skulle være.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak piger ! Krydser os for jer 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Jn81

Anonym skriver:

Torsdag i næste uge 10 marts, skal kæresten og jeg til tidelig scanning 7+2. Og hold da vimmer jeg er nervøs! Har ikke blødt eller haft ondt som mens smerter, men er stadig nervøs for at komme ind og se baby ikke har er hjerte der blinker ������ 

nogen der ved hvad chancen er for ikke at se hjerteblink, nogen der har prøvet ikke have haft blødt eller ondt men alligevel komme ind og der ingen hjerteblink er!!!!  

For snart 1 år siden stod vi i samme situation... Endelig efter 10 år havde vi en positiv test og så var det "bare" at vente... Puuhaaa.. For som du selv siger... Du har ik blødt eller haft ondt... Det havde jeg heller ikke... Da vi kommer til scanning er der såååå fint hjerteblink... Også på nr 2... OG PÅ NR 3....  Den ene gik i sig selv men vi har 2 skønne piger fra 1/12... Så selvfølgelig skal det hele nok gå godt

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg håber virkelig! Vi har bare kæmpet i et år snart for nummer to, og tænker kan vi virkelig være så heldige to gange i træk at der er hjerteblink hver gang? Vores datter er lige blevet 3 og tidspunktet ville være perfekt og så ønsket ❤️

Vildt for dig efter 10 års kamp, og så der var 3 og så syntes jeg 1 år er en hård kamp skammer mig nu ��

Anmeld Citér

1. marts 2016

Rbf

Kan virkelig godt forstå din nervøsitet! Jeg var også til tidlig scanning da jeg var 7+3 jeg havde blødt og havde ingen symptomer på graviditet udover mine bryster var vokset. Følte mig ikke rigtig gravid. Det eneste var en positiv test. Havde forberedt mig på at den enten ikke var det, eller at det ikke var et hjerte der slog. Men alt var fuldstændig normalt og vi så det lille hjerte slå. Er i dag 9+5 og har bestilt en tidlig scanning igen på lørdag. Kan ikke forstå hvordan det første trimester kan være så "nemt" og så er det bare helt fantastisk at se! Held og lykke til dig. Tror på det hele nok skal gå godt! 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Anonym trådstarter

Tak tak  havde ømme bryster i starten men de sidste to ugers tid har alle symptomer været væk, puha! Håber se et hjerte slå om 8 dage. 

Syntes os første trimester er det sværeste og hårdeste, prøver dog tænke på noget andet. 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg havde det på samme måde, før vi skulle til tidlig scanning, jeg blev gravid i første ivf forsøg, og kunne overhovedet ikke tro det ville gå så nemt, så jeg var sikker på at der var noget galt når vi skulle ind til scanning, men alt var fint og det lille hjerte bankede derudaf, jeg fik lidt mere ro på, indtil vi nærmede os nf, så blev jeg nervøs igen, men alt så også fint ud der, nu er det så midannelsesscanning d.23 marts, håber jeg kan tage den lidt mere roligt 

Mit bedste råd er at prøve at holde dig beskæftiget med andre ting, og prøve at lade være med at tænke på det hele tiden......

for alt er som det skal være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.