Anonym skriver:
Torsdag i næste uge 10 marts, skal kæresten og jeg til tidelig scanning 7+2. Og hold da vimmer jeg er nervøs! Har ikke blødt eller haft ondt som mens smerter, men er stadig nervøs for at komme ind og se baby ikke har er hjerte der blinker
nogen der ved hvad chancen er for ikke at se hjerteblink, nogen der har prøvet ikke have haft blødt eller ondt men alligevel komme ind og der ingen hjerteblink er!!!!
Ubdskyld mit opslag, måtte bare have luft....
Jeg havde det på samme måde, før vi skulle til tidlig scanning, jeg blev gravid i første ivf forsøg, og kunne overhovedet ikke tro det ville gå så nemt, så jeg var sikker på at der var noget galt når vi skulle ind til scanning, men alt var fint og det lille hjerte bankede derudaf, jeg fik lidt mere ro på, indtil vi nærmede os nf, så blev jeg nervøs igen, men alt så også fint ud der, nu er det så midannelsesscanning d.23 marts, håber jeg kan tage den lidt mere roligt 
Mit bedste råd er at prøve at holde dig beskæftiget med andre ting, og prøve at lade være med at tænke på det hele tiden......
for alt er som det skal være 
Anmeld
Citér