Kan det ikke fint gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. februar 2016

Anonym trådstarter

Har lige brug for lidt råd 

Vi sidder en del strammere i det, den her måned end vi er vant til og nu forsøger jeg lige at skabe mig et overblik.

Umiddelbart kan jeg regne mig frem til at vi har ca 700 kr om ugen at leve for efter alt nu er betalt. Jeg tænker egentlig at det fint kan gå, vi bruger ikke penge på transport, vi er godt fyldt op med opvaskemiddel, toiletpapir, shampoo osv, jeg har heldigvis ingen "laster" som rygning eller lig. Men nu er jeg alligevel lidt nervøs for om jeg er en smule blåøjet? Kan det lade sig gøre tror i? Ja det skal det jo, men kan ikke helt finde ud af om det er realistisk eller ej. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Soonmom

Afhængig af hvor mange I er og hvor stor din transport udgift er, vil jeg mene det sagtens kan gå, vi lever for mindre (men uden transport) (2 voksne og et spædbarn)

Anmeld Citér

29. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Soonmom skriver:

Afhængig af hvor mange I er og hvor stor din transport udgift er, vil jeg mene det sagtens kan gå, vi lever for mindre (men uden transport) (2 voksne og et spædbarn)

Det afhænger af hvor mange I er.. Vi bruger 250-300 kr om ugen på mad herhjemme. Så kommer der bleer og diverse oveni, men det er jo ikke hver uge man skal købe det. Vi er 1 voksen og 1 barn.

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym trådstarter

Vi er kun mig og min 2 årige, der bruger ble - dog ikke særlig mange i hverdagene da han jo oftes er i vuggestue. Men tak for svar 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Tine B

Vi er 2 voksne, der altid har haft et madbudget der hedder 700-900 pr måned.. Vi lever meget til den gode side.... 

Anmeld Citér

29. februar 2016

God-mor

Tine B skriver:

Vi er 2 voksne, der altid har haft et madbudget der hedder 700-900 pr måned.. Vi lever meget til den gode side.... 

900 på en måned og så lever i til den gode side? Vildt  Hvordan får i det til at løbe rundt for bliver da meget nysgerrig 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Anonym

Vi køre på et selvvalgt budget der hedder max 500 kr pr uge til bleer, alt hygiejne som sæbe osv, vaskemiddel mm og mad.

Vi er 2 voksne og 2 børn...  her kan det nemt lade sig gøre, også uden at det er "kedeligt" mad og dårlig kvalitet 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Tine B

God-mor skriver:

900 på en måned og så lever i til den gode side? Vildt  Hvordan får i det til at løbe rundt for bliver da meget nysgerrig 

Hov, nej, sgu da... På en uge! 

Anmeld Citér

29. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Vi er kun mig og min 2 årige, der bruger ble - dog ikke særlig mange i hverdagene da han jo oftes er i vuggestue. Men tak for svar 

Så burde det sagtens kunne lade sig gøre Sørg for at lave madplan+indkøbsliste og køb ikke noget der ikke står på listen. Det er den bedste hjælp for mig, til at holde budgettet nede. Og køb gerne kød på dato hvis du kan finde det, ellers gå efter tilbud på kød.

Anmeld Citér

29. februar 2016

L-Mortil3

Vi er 2 voksne, 2 børn og 1 hund + 2 katte, vi bruger mellem 7-900kr pr uge på alle løse udgifter, husholdningsartikler, fornøjelser,  Dyremad, gaver, og menneske mad, det løber helt fint rundt, så det skal i nok klare! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.