smilfraungpige skriver:
- Jaah overskriften siger alt. hver 5 kvinde har pco/pcos. og self, skal jeg lige være den 5 kvinde. Hader det, hader jeg ikke kan leve som andre, eller blive gravid ved bare at knipse med fingerne.. Vores første behandling gik ikke, havde to store æg. men alligevel ingen gravidtet, men jeg har også syndet med sukker, og næsten ingen motion pga fjernstudie. Men fra i dag af er det andreleds. starter op på metformin igen, masser af motion, sundt men kuldyraet fri kost.
Men er der en pige/dame der lige så uheldig som mig at have pco, der vil støtte op af hianden, og lave udfordringer med styrketræning øvelser.. såå er jeg frisk. trænger til et stort spark i røven. 
Jeg har ikke PCO så vidt jeg ved og har et barn. Og ved intet om hvordan det er at skulle kæmpe så meget for at få et barn.
Men kan kun forestille mig hvor hårdt det må være. Håber det snart lykkes for jer 

Men vil lige komme med et råd eller vejledning, det er godt at tænke på kosten og motion. Men det er vigtigt ikke at overbelaste sin krop med for meget motion. Da for meget motion også kan have den modsatte effekt for frugtbarheden og vil under ingen omstændigheder anbefalde at træne op til et langt løb, som maraton eller noget i den stil (hvis man altså vil øge sin chance for graviditet).
Nu ved jeg ikke om du er normalvægtig eller hvordan, og det rager ikke mig. Men ved der er undersøgelser der viser at bare det at få et vægttab på 10 kg kan øge chancen, hvis man altså er overvægtig.
Men held og lykke 

Anmeld
Citér