Modermælkserstatning - erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. februar 2016

EllieAndii

Hejsa 

Nogle herinde som bruger/har brugt den økologiske modermælks'erstatning (HiPP Combiotik 1, som kan fortælle om det er godt ? har givet hård mave, m.m ?

Hvis ikke amningen kommer til at køre, har jeg nemlig kigget på det mærke... 

34+4 - Vi venter en pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Diosa85

EllieAndii skriver:

Hejsa 

Nogle herinde som bruger/har brugt den økologiske modermælks'erstatning (HiPP Combiotik 1, som kan fortælle om det er godt ? har givet hård mave, m.m ?

Hvis ikke amningen kommer til at køre, har jeg nemlig kigget på det mærke... 

34+4 - Vi venter en pige 

Jeg har ikke lige prøvet den. Men startede selv med den fra Fakta. Den gav hård mave, så prøvede jeg allomin syrnet, det hjalp på maven med mættede ikk nok og min søn var ikk så vild med den. Nu bruger vi Arlas baby&me og fungere super 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Kay

har ikke prøvet den du nævner, men vi startede op på nan HA da min datter var helt lille (hun er født med ganespalte og kunne derfor ikke ammes)

hun fik meget luft i maven, ondt og hendes lort hav en virkelig underlig farve, klistret konsistens og lugtede meget grimt... (i forhold til vores den store der blev ammet de første måneder)

vi skiftede til Arla baby and me (den er også økologisk) og hendes mave blev så fin, ingen grim lugt, fin konsistens og farve og ingen smerter... en meget mere rolig og glad baby  så den vil jeg klart anbefale

Anmeld Citér

29. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg startede med den fra fakta (minirisk, også øko) men pludselig nægtede hun at spise det. Skiftede så til Nan pro og det var der ingen problemer med overhovedet ��

Anmeld Citér

29. februar 2016

missehxx

Jeg brugte hipp til min ældste, og det fungerede han upåklageligt på. Det var den eneste MME han ville have.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.