Hvornår fik du gråt hår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Anonym trådstarter

Ja mit spørgsmål er hvornår du fik gråt hår eller ved hvornår det normalt a få det????

Jeg er selv 23 år, og har masser grå hår, det går mig meget på og nødt til a farve det hver måned for man ikke kan se det.... Syntes bare det er ekstramt tidligt. Øv Øv det er da også noget mærkeligt noget a ens hår skal blive gråt med tiden, det der da ingen ide i altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Honningblomst

Jeg regner ikke med at blive gråhåret nogensinde.
Min mor har ikke et eneste endnu og hun bliver 59 år næste gang...hun er blond og de bliver ikke gråhåret så tidligt, hvis de da bliver.
Min veninde var 19 år da hun begyndte...hun farver det bare.
Knus Eva..

Anmeld

24. september 2009

Maise

Ja mit spørgsmål er hvornår du fik gråt hår eller ved hvornår det normalt a få det????

Jeg er selv 23 år, og har masser grå hår, det går mig meget på og nødt til a farve det hver måned for man ikke kan se det.... Syntes bare det er ekstramt tidligt. Øv Øv det er da også noget mærkeligt noget a ens hår skal blive gråt med tiden, det der da ingen ide i altså...

Jeg er næsten 30 og har ingen grå hår. Min mormor blev gråhåret som 25årig, min mor begyndte også at få grå hår i tyverne, men jeg har arvet min fars hårpragt og han har stadig ingen grå hår, så satser på der går længe for mig

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Uhh jeg ved det faktisk ikke jeg er 26 og har ingen men jeg ved min mor har har dog ikke set det da hun farver hår hun fylder 50 år og hun ved ikke hvornår hun begynde at blive gråhåret men hun ved hun er det hvis hun ikke farver det. Min far er os begynd at få lidt han er 48. Så jeg får vel os op i 40erne men så bliver det farvet.

Anmeld

24. september 2009

oo

jeg får et hvidt ståltrådshår en gang imellem og det har jeg fået siden jeg var i starten af tyverne. min mor er helt gråhåret og har været det siden hun var i starten af 30'erne, men hun farver det dog, dukkeblondt Min morfar har kridhvidt hår, det samme slags som jeg får, og han var helt hvidhåret som 30 årig - han havde været kulsort før.
Søren er kun lige begyndt at få grå hår og de har af en eller anden grund kun lyst til at komme i hans skæg, så han har en rævedusk på haen der er sølvgrå...meget sexy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.