Hsg, hjælp til spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Burde jeg tage min mand med til hsg og den lange køretur hjem, eller kan jeg sagtens køre selv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

815 visninger
10 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. februar 2016

CR

Hej alle sammen 

Jeg har et spørgsmål til jer. Især jer der har fået foretaget en hsg.

Burde jeg tage min mand med. Jeg er lidt nervøs for hvordan det føles, hvis jeg nu får ret ondt og det er hårdt at være den skal køre fra vest Sjælland til syd Sjælland? Samtidig er jeg også ret spændt på svaret. Jeg håber jo de siger at gennemgangen er perfekt og det ser godt ud. Samt at min cyste er væk.

Hvis de nu siger det modsatte, så er det måske også rart at have ham med, men er det ikke for meget at bede ham om at tage fri for det?

Jeg håber i både vil tage afstemningen, men samtidig gerne give en begrundelse.

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

Chellie

Jeg har stemt, at du sagtens kan selv, men det er ud fra det fysiske med smerter. Jeg havde lidt murren og mens-smerter bagefter, men ikke noget overvældende, og turen hjem med offentlig transport var intet problem.

Når det er sagt, så er det dig selv, der bedst kan mærke, hvor nervøs du er for svaret. Hvis du fornemmer, at et negativt svar kan hyle dig så meget ud af den, at du ikke vil kunne køre forsvarligt, jamen, så skal han selvfølgelig med. Og det kan ingen her jo svare på for dig, da det er din krop, og dine følelser. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Kærlighediminmave

Jeg havde helt vildt ondt bagefter og fik det rigtig dårligt ca 15 min efter hvor jeg måtte ned og ligge fordi jeg kunne mærke at det begyndte at sortne for mine øjne. Jeg ville ikke turde have kørt alene. Men det er meget forskelligt kan jeg forstå på folk

Anmeld Citér

29. februar 2016

modesty

CR skriver:

Hej alle sammen 

Jeg har et spørgsmål til jer. Især jer der har fået foretaget en hsg.

Burde jeg tage min mand med. Jeg er lidt nervøs for hvordan det føles, hvis jeg nu får ret ondt og det er hårdt at være den skal køre fra vest Sjælland til syd Sjælland? Samtidig er jeg også ret spændt på svaret. Jeg håber jo de siger at gennemgangen er perfekt og det ser godt ud. Samt at min cyste er væk.

Hvis de nu siger det modsatte, så er det måske også rart at have ham med, men er det ikke for meget at bede ham om at tage fri for det?

Jeg håber i både vil tage afstemningen, men samtidig gerne give en begrundelse.

På forhånd tak 

Jeg ville så absolut tage min mand med til den undersøgelse. Til min HSG fik vi at vide at vi skulle i reagensglasbehandling. Det var en hård nok nyhed at få selvom han var med. Det havde været uudholdeligt hvis han ikke havde været der.

Anmeld Citér

29. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er meget forskelligt - men hvis du er utryg ville jeg som udgangspunkt altid foreslå at I var sammen om det.

Jeg har fået lavet 2 - begge gange komplet uproblematisk og selvom det da lige "niver" lidt, har jeg ingen gener haft. Jeg har heller ikke fået svarene med det samme bagefter, så alt i alt ingen grund til at manden var med - men det ved man jo ikke på forhånd...

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

Chellie skriver:

Jeg har stemt, at du sagtens kan selv, men det er ud fra det fysiske med smerter. Jeg havde lidt murren og mens-smerter bagefter, men ikke noget overvældende, og turen hjem med offentlig transport var intet problem.

Når det er sagt, så er det dig selv, der bedst kan mærke, hvor nervøs du er for svaret. Hvis du fornemmer, at et negativt svar kan hyle dig så meget ud af den, at du ikke vil kunne køre forsvarligt, jamen, så skal han selvfølgelig med. Og det kan ingen her jo svare på for dig, da det er din krop, og dine følelser. 

Tak for svar.

Har spurgt ham og han ville undersøge om han kunne få fri 

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

nullermand15 skriver:

Jeg havde helt vildt ondt bagefter og fik det rigtig dårligt ca 15 min efter hvor jeg måtte ned og ligge fordi jeg kunne mærke at det begyndte at sortne for mine øjne. Jeg ville ikke turde have kørt alene. Men det er meget forskelligt kan jeg forstå på folk

Tak for svar.

Puh lyder ikke rart.

Jeg har spurgt ham nu om han kan tage fri. Så må vi se.

Men kan høre det er meget forskelligt.

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

modesty skriver:

Jeg ville så absolut tage min mand med til den undersøgelse. Til min HSG fik vi at vide at vi skulle i reagensglasbehandling. Det var en hård nok nyhed at få selvom han var med. Det havde været uudholdeligt hvis han ikke havde været der.

Tak for svar. 

Jeg er også mere nervøs for svaret end om det gør ondt. Så tænker det bliver godt at få ham med

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er meget forskelligt - men hvis du er utryg ville jeg som udgangspunkt altid foreslå at I var sammen om det.

Jeg har fået lavet 2 - begge gange komplet uproblematisk og selvom det da lige "niver" lidt, har jeg ingen gener haft. Jeg har heller ikke fået svarene med det samme bagefter, så alt i alt ingen grund til at manden var med - men det ved man jo ikke på forhånd...

Tak for svar. 

Dejligt at der er så stor forskel på smerte at alle ikke siger at det var forfærdeligt. 

Jeg må se om vi får svar i morgen.  Har læst om flere der får svaret. 

Så hvis manden kan få fri så kommer han med 

Anmeld Citér

29. februar 2016

grinny

Jeg synes ikke det gjorde ondt som sådan, da ballonen sprang var det en kortvarig menstruationslignende smerte, men er glad for at jeg ikke var alene afsted.

Og vi fik svaret med det samme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.