11 mdr har vi prøvet at lave nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Åh hvor skal jeg dig begynde med mine tanker nu er det 11 måneder siden vi begyndte på projekt baby nr 2, og har også været gravid 4 gange,  3 af dem testede jeg positiv på tidligt og den sidste mistede jeg i uge 6... har så ikke været gravid siden der, og det er 6 mdr siden snart

Jeg tænker ret ofte på det, men ikke så meget som jeg gjorde de første par mdr. Min mand er dog ikke lige så fyldt op af baby nr 2 som jeg er, fordi vores 1. Barn kun er 2 år om 1 mdr, men ih hvor ville jeg dog gerne kunne gøre mit barn til storebror- Tænker tit på om det nogensinde lykkedes for os? Det tog kun 2 mdr med den første, men det her trækker godt nok tænderne ud og tærer også på mit humør de dage hvor jeg får den skide negative test. Føler mig umulig og føler min krop modarbejder mig enormt meget, har aldrig haft problemer med at blive gravid, men nu føler jeg bare min krop er stresset selvom tankerne langsomt med tiden er fløjet forbi det her emne " nr 2" og ihh hvor jeg hader det ord "barn nr. 2" KUN fordi det ikke lykkedes for mig, men jeg får en saks i hjertet hver gang jeg hører det ord:-(

Gele royale har jeg prøvet, det gik ikke så godt for det var de gange hvor jeg mistede lige inden mens, så det droppede jeg, og nu er jeg begyndt at træne for at få tankerne væk herfra, tror bare jeg havde brug for at komme ud med mine tanker og følelser i dette indlæg, tak fordi du læste med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Åh hvor skal jeg dig begynde med mine tanker nu er det 11 måneder siden vi begyndte på projekt baby nr 2, og har også været gravid 4 gange,  3 af dem testede jeg positiv på tidligt og den sidste mistede jeg i uge 6... har så ikke været gravid siden der, og det er 6 mdr siden snart

Jeg tænker ret ofte på det, men ikke så meget som jeg gjorde de første par mdr. Min mand er dog ikke lige så fyldt op af baby nr 2 som jeg er, fordi vores 1. Barn kun er 2 år om 1 mdr, men ih hvor ville jeg dog gerne kunne gøre mit barn til storebror- Tænker tit på om det nogensinde lykkedes for os? Det tog kun 2 mdr med den første, men det her trækker godt nok tænderne ud og tærer også på mit humør de dage hvor jeg får den skide negative test. Føler mig umulig og føler min krop modarbejder mig enormt meget, har aldrig haft problemer med at blive gravid, men nu føler jeg bare min krop er stresset selvom tankerne langsomt med tiden er fløjet forbi det her emne " nr 2" og ihh hvor jeg hader det ord "barn nr. 2" KUN fordi det ikke lykkedes for mig, men jeg får en saks i hjertet hver gang jeg hører det ord:-(

Gele royale har jeg prøvet, det gik ikke så godt for det var de gange hvor jeg mistede lige inden mens, så det droppede jeg, og nu er jeg begyndt at træne for at få tankerne væk herfra, tror bare jeg havde brug for at komme ud med mine tanker og følelser i dette indlæg, tak fordi du læste med

Du får lige et 

Vi er selv igang med pb nr. 2 og har været det i 9 1/2 måned. Jeg har mistet en gang i uge 10 i december.

Men nøj hvor er det bare hårdt og frustrerende

Min krop er meget mærkelig efter saen.  

Fil menstration 15 februar. Igår og o dag har der været blod på papiret. Men ikke i trusser eller bind. Nu ved jeg ikke hvor jeg står. Skal det stadig beregnes som cyklusdag 14 eller 1?

Sorry. Dette er din tråd. Vil bare lige sige, at jeg godt kan særte mig i dit sted. 

Håber 2016 bliver jeres og vores år 

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym

4. marts 2016

fo82

jeg melder mig også under fanen som en af dem der bare er rocker træt af at det endnu ikke er lykkes.

her snakker vi 10 mdr og er midt i 11 cyklus.

Udredning er påbegyndt, men hold nu kæft hvor jeg føler mig som en fiasko ind i mellem (oftest i det menstruation bryder igennem) - kæresten forstår vidst ikke mine frustrationer, men sådan er dt nok med de mænd.

90 % tiden er jeg fortrøstningsfuld, men der er lige det der lille spøgelse der dukker op..

håber vi alle lykkes med PB inden længe :-)

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved hvordan du har det.. Til april har vi prøvet i 2 år... Der sker ingenting. Jeg er overvægtig, men det var jeg også da vi lavde nr. 1. Er dog begyndt at træne så håber der sker noget når der ryger nogen kg.

ville bare give en og sige at vi er flere der forstår frustrationerne omkring at lave nr. 2.

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved hvordan du har det.. Til april har vi prøvet i 2 år... Der sker ingenting. Jeg er overvægtig, men det var jeg også da vi lavde nr. 1. Er dog begyndt at træne så håber der sker noget når der ryger nogen kg.

ville bare give en og sige at vi er flere der forstår frustrationerne omkring at lave nr. 2.

Jeg var ikke overvægtig med nr 1 men det er jeg denne gang, +10 kg ekstra... Men jeg er også begyndt at træne, men så kommer de der tanker" ej hvad nu hvis jeg er gravid og løber?dtyrketræner med tunge vægte, er det mon farligt m.mm" syntes det er en streng tid, især nu hvor nr 1 kom så hurtigt og for hver dag der går priser jeg mig luøykkelig for jeg ikk skulle igennem dette første gang, for det er så hårdt ikke at vide om vi nogensinde skal give ham en søskende...

Anmeld Citér

4. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

jeg melder mig også under fanen som en af dem der bare er rocker træt af at det endnu ikke er lykkes.

her snakker vi 10 mdr og er midt i 11 cyklus.

Udredning er påbegyndt, men hold nu kæft hvor jeg føler mig som en fiasko ind i mellem (oftest i det menstruation bryder igennem) - kæresten forstår vidst ikke mine frustrationer, men sådan er dt nok med de mænd.

90 % tiden er jeg fortrøstningsfuld, men der er lige det der lille spøgelse der dukker op..

håber vi alle lykkes med PB inden længe :-)

Det samme her med manden... "jamen skat vi må bare op på hesten igen" puuuuuha hvor kan den sætning gøre mig vred til tider.   Jeg vil være gravid NU og ikke om 6 måneder, vil så gerne have den store mave igen og mærke livet der vokser inden i, og tja nu er jeg næsten kommet derud hvor jeg ikke rigtig tager det så tungt at se andre gravide..  for hvornår sker det for mig? Men holder hovedet højt ved at distrahere mig med andre ting i hverdagene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.