Åh hvor skal jeg dig begynde med mine tanker
nu er det 11 måneder siden vi begyndte på projekt baby nr 2, og har også været gravid 4 gange, 3 af dem testede jeg positiv på tidligt og den sidste mistede jeg i uge 6... har så ikke været gravid siden der, og det er 6 mdr siden snart
Jeg tænker ret ofte på det, men ikke så meget som jeg gjorde de første par mdr. Min mand er dog ikke lige så fyldt op af baby nr 2 som jeg er, fordi vores 1. Barn kun er 2 år om 1 mdr, men ih hvor ville jeg dog gerne kunne gøre mit barn til storebror- Tænker tit på om det nogensinde lykkedes for os? Det tog kun 2 mdr med den første, men det her trækker godt nok tænderne ud og tærer også på mit humør de dage hvor jeg får den skide negative test. Føler mig umulig og føler min krop modarbejder mig enormt meget, har aldrig haft problemer med at blive gravid, men nu føler jeg bare min krop er stresset selvom tankerne langsomt med tiden er fløjet forbi det her emne " nr 2" og ihh hvor jeg hader det ord "barn nr. 2" KUN fordi det ikke lykkedes for mig, men jeg får en saks i hjertet hver gang jeg hører det ord:-(
Gele royale har jeg prøvet, det gik ikke så godt for det var de gange hvor jeg mistede lige inden mens, så det droppede jeg, og nu er jeg begyndt at træne for at få tankerne væk herfra, tror bare jeg havde brug for at komme ud med mine tanker og følelser i dette indlæg, tak fordi du læste med
Anmeld
Citér