Barselshotel - hvad skal man medbringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Godaften  Jeg er gravid i uge 35 og vil snart pakke tasken til sygehuset. Jeg skal være et par dage efter fødslen på Aalborg barselshotel. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget man skal medbringe? Tænker fx om man selv skal medbringe håndklæde, shampoo, dyne osv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Tip!

Jeg fødte min store søn i Aalborg, og kom over på hotellet sent aften.. Jeg havde babydyne og tøj med til min søn og jeg, det var det. Bleer var der, men ved ikke om man skal have det med nu, det er snart 8 år siden.. 

Der var håndklæder, og havde vist lidt shampoo med. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Fine_007

Jeg var godt nok på barselshotel i Kbh, men håber at du alligevel kan bruge min erfaring.. Håndklæder, shampoo, dyne + sengetøj, bleer og stofbleer til baby, samt kæmpe bind til den barslende (yep!) var at finde på barselshotellet. Havde morgenkåbe, lidt tøj, få toiletsager og en dyne med til den lille. Af de ting jeg havde med, satte jeg allermest pris på mine behagelige mormor-trusser og min morgenkåbe.. sidstnævnte var simpelthen så praktisk, da det gjorde ondt at tage joggingbukser på og da understellet mildest talt ikke opførte sig som der plejede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.