Må man føde normalt hvis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2016

kristina90

Hjælp, har simpelthen gået med tankerne om, om man må føde naturligt når man har meget arvæv i maven og underlivet og er opereret og har et stort langt ar nede ved buksekanten ??? 

Har ikke rigtig kunne finde noget om det på nettet om det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Chellie

Det kræver nok en individuel vurdering af en jordemoder eller læge. Det kommer jo fx an på, hvor arvævet i maven sidder, hvor gammelt det er osv.

Anmeld Citér

28. februar 2016

kristina90

Chellie skriver:

Det kræver nok en individuel vurdering af en jordemoder eller læge. Det kommer jo fx an på, hvor arvævet i maven sidder, hvor gammelt det er osv.

Ja okay for mit første var tilbage slut 14 og så har jeg haft 3 operationer efterfølgende nemlig

Anmeld Citér

28. februar 2016

Anonym

Dette var noget jeg kunne have skrevet når det engang blev mig. jeg har 3 store ar på maven og det ene nede ved underlivet som er 3 år gammelt. de andre er 25 år gamle, men arvæv er der meget af og det sidder fast på bughulen så jeg har buler ind ved arene.

Det var da en ting der var en ide at undersøge når jeg når dertil.

Anmeld Citér

28. februar 2016

kristina90

Anonym skriver:

Dette var noget jeg kunne have skrevet når det engang blev mig. jeg har 3 store ar på maven og det ene nede ved underlivet som er 3 år gammelt. de andre er 25 år gamle, men arvæv er der meget af og det sidder fast på bughulen så jeg har buler ind ved arene.

Det var da en ting der var en ide at undersøge når jeg når dertil.

Jeg har det store fra november14 og så har jeg 7 mindre os fra dengang og de nyeste er fra august

Anmeld Citér

28. februar 2016

Soonmom

Jeg fødte uden problemer og har et ar forneden på maven, fra jeg var helt lille og der er massere af arvæv, havde intet at sige

Anmeld Citér

28. februar 2016

Chellie

Jeg ved, at da jeg var til første lægebesøg, og skulle have lavet vandrejournal, spurgte de også ind til operationer i maven, arvæv osv. Så jeg synes, du skal snakke med din læge om det, det er næppe noget, vi her på et internet-forum kan give dig et klart svar på i dette tilfælde..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.