Kan jeg være gravid (første insemination)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
10 synes godt om
28. februar 2016

FrederiksbergFruen

Kære brugere af baby.dk,

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide med vores første barn i snart to år nu. Lægerne kunne umiddelbart ikke se, at der er noget galt med os. I sidste cyklus fik vi lavet vores første insemination. Jeg tog en graviditetstest 16 dage efter inseminationen (som også er den dag, jeg burde få min mens). Den var negativ. 3 dage efter tog jeg endnu en negativ test. I dag, 7 dage efter jeg burde have fået min mens (som ikke er kommet), får jeg så denne test. Jeg er i tvivl, om den er positiv. Tør næsten ikke håbe på det. Kan I hjælpe?

Vh FrederiksbergFruen

PS. Jeg havde problemer med at uploade billedet, så jeg håber det er der.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

MorTilN

FrederiksbergFruen skriver:

Kære brugere af baby.dk,

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide med vores første barn i snart to år nu. Lægerne kunne umiddelbart ikke se, at der er noget galt med os. I sidste cyklus fik vi lavet vores første insemination. Jeg tog en graviditetstest 16 dage efter inseminationen (som også er den dag, jeg burde få min mens). Den var negativ. 3 dage efter tog jeg endnu en negativ test. I dag, 7 dage efter jeg burde have fået min mens (som ikke er kommet), får jeg så denne test. Jeg er i tvivl, om den er positiv. Tør næsten ikke håbe på det. Kan I hjælpe?

Vh FrederiksbergFruen

Hvordan kan du være i tvivl?

2 test med 2 flotte streger på begge, tillykke du gravid

Anmeld Citér

28. februar 2016

FrederiksbergFruen

Tusind tak for svaret! Puha, kan bare slet ikke forstå, at de er positive. Har simpelthen taget så mange negative tests de sidste par år, at det er helt uvirkeligt

Anmeld Citér

28. februar 2016

Rtjm05

Kære brugere af baby.dk,

Vh FrederiksbergFruen

Helt sikkert positiv tillykke 

Anmeld Citér

28. februar 2016

MorTilN

Tusind tak for svaret! Puha, kan bare slet ikke forstå, at de er positive. Har simpelthen taget så mange negative tests de sidste par år, at det er helt uvirkeligt

Kender det alt for godt vi har kun været i gang i 9 mdr men har pcos og får ikke mens så vis jeg selv stod med en positive test vil jeg stadig ikke tro på det lige meget hvor mange jeg vil få

Anmeld Citér

28. februar 2016

Helbech

Kære brugere af baby.dk,

Vh FrederiksbergFruen

Den er da så fin positiv Kæmpe stort tillykke

Anmeld Citér

28. februar 2016

Hippo93

Kæmpe stort tillykke hvor er det dejligt for jer. Har lige svaret  på din besked i mit eget opslag.. Hvor er jeg glad på dine vegne endnu en gang stort tillykke!!!! 

Anmeld Citér

10. marts 2016

FrederiksbergFruen

Hej alle,

Tusind tak for jeres svar. Jeg tænkte, at I måske var interesserede i at høre, hvordan det er gået efterfølgende. I havde ret i at jeg var gravid. Jeg fik taget blodprøve og blev scannet og det så fint ud. Men vi har desværre lige fundet ud af, at det er et vindæg og skal derfor have en medicinsk abort sat i gang i morgen. Men det har givet os lidt bedre håb for, at det måske lykkes engang i fremtiden.

Mange hilsner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.