barnedåb på cafe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2016

jinx

hej

jeg venter mig en lille pige til april. jeg er begyndt at planlægge tænke over selve barnedåben. jeg overvejer at holde det på en cafe.

da jeg bor i København og af lokaler her inde koster mellem 4000-6000 kr og opefter at leje, om det bedre kan betale sig at holde det på en cafe.

Men det er her jeg bliver i tvivl om det vil være en god ide da der kommer en masse børn med mellem 1-9 år som også skal synes det er en hyggeligt dag, og sikker har lyst til at løbe rundt og lege.

så jer der har holdt barnedåb på en cafe med børn, var der plads til de kunne lege og hygge sig? hvordan gjorde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Carina:-)

Ikke barnedåb og heller ikke cafe men en mexikansk restaurant :)

Som vi lejede til en konfirmation og der var en del børn imellem 0-7 år .

Og nej der var ikke desideret legerum og de kunne heller ikke rende ude pga trafik osv

Men havde taget malebøger og farver med samt puslespil og så havde de forskellige forældre taget lidt forskelligt legettøj med som rollingerne legede med i garderoben. 

Så det gik fint .

Anmeld Citér

28. februar 2016

tarkoflen

Vi har nogle venner der holdte på en cafe i Brønshøj og med masser af børn, det fungerede upåklageligt! Vi havde dog et lokale for os selv det tror jeg, også jeg ville foretrække hvis det var mig der skulle holde det mon ikke der er flere cafeer hvor det er muligt?

Anmeld Citér

28. februar 2016

Tvillingemor80

Jeg har været til barnedåb der blev holdt på bowlnfun .. Der var brunch og så var der adgang til legelandet.. det var simpelthen så hyggeligt fordi der bare var god plads til ungerne.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.