Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: uhh jeg håber min kommende mand ville blive lykkelig hvis den var endnu mere tydelig på torsdag når det er hans fødselsdag og vi skal giftes den dag kunne være vildt og sige til ham at han så skal være far
uhh jeg håber min kommende mand ville blive lykkelig hvis den var endnu mere tydelig på torsdag når det er hans fødselsdag og vi skal giftes den dag kunne være vildt og sige til ham at han så skal være far
Årh ja det ville da være helt fantastisk at kunne overbringe sådan en nyhed lige den dag
håber virkelig den er der for jer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan se ekstra streg uden problem. Tillykke
Super-Mom skriver: Årh ja det ville da være helt fantastisk at kunne overbringe sådan en nyhed lige den dag håber virkelig den er der for jer
Taak
SaraSimonsen skriver: Jeg kan se ekstra streg uden problem. Tillykke
Taak nu håber jeg bare det er sandt
Jeg kan sagtens se en streg, uden problemer! den er da bare super positiv! Stort tillykke
VN skriver: Jeg kan sagtens se en streg, uden problemer! den er da bare super positiv! Stort tillykke
Taak men synes desværre den er blevet svagere idag
Har du taget en ny?
Sedigfor skriver: Har du taget en ny?
Ja tog en imorges kan ikke finde ud af om den er mere svag eller tydligere
Ser sådan her ud idag
Anonym skriver: Ser sådan her ud idag
Jeg tænker den ser rigtig fin ud Kan se at den er lys lyserød, og så er en streg en streg. Jeg tør godt at tro på den. Hvor langt ville du være henne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128