Positiv efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
10 svar
2 synes godt om
28. februar 2016

EnNyVerden

Tog en test i går morges, hvor farven var tværet ud over det hele og slet ikke fik fordelt sig ordentligt indenfor tiden (viste dog en svag kontrolstreg)...

kiggede så på den igen om aftenen - bare for sjov - og sørme om der så ikke var to fine streger... Men jeg kan vel ikke stole på det så? Når nu det er over tid? Eller kan jeg lidt alligevel?

Vil naturligvis tage en ny test, men har først mulighed for det i morgen... Og er ret så nysgerrig for om der er håb...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Moar2011

Tag en ny idag 

Anmeld Citér

28. februar 2016

GrønStjerne

Jeg ville ikke turde at stole på det.

Jeg har prøvet begge dele - en gang at den senere blev positiv indenfor tid, og jeg var gravid. Og en gang efter det, hvor den blev positiv efter tid, og jeg fejrede det og var lykkelig - og jeg var ikke gravid. Den er altså strid at sidde med.

Ny test i morgen tidlig..

Anmeld Citér

28. februar 2016

EnNyVerden

Ja... Må prøve ny test i morgen tidlig... Det er spændende!! 

Anmeld Citér

28. februar 2016

Sedigfor

Du kan godt tage en nu (: 

jeg testede alle tidspunkter på døgnet da jeg skulle teste.

Anmeld Citér

28. februar 2016

EnNyVerden

... Så må jeg prøve i aften (er til fødselsdag hele dagen) 

Anmeld Citér

7. marts 2016

qcil123

Hvordan er det mon gået? :-) Jeg sidder nemlig i samme situation, med 2 tests der viser positiv efter mange timer.

Anmeld Citér

7. marts 2016

EnNyVerden

Der var desværre ikke "bid" hos mig... Fik negative test efterfølgende og mens her i weekenden...

håber du er mere heldig... 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Camilze

Der står direkte i indlægssedlen, at du IKKE kan stole på resultatet efter tid. Så enten tag en ny (som du vidst har gjort, kan jeg se) eller vent.  Jeg testede først positiv, da jeg var 5 + et eller andet 

Anmeld Citér

8. marts 2016

modesty

Tog en test i går morges, hvor farven var tværet ud over det hele og slet ikke fik fordelt sig ordentligt indenfor tiden (viste dog en svag kontrolstreg)...

kiggede så på den igen om aftenen - bare for sjov - og sørme om der så ikke var to fine streger... Men jeg kan vel ikke stole på det så? Når nu det er over tid? Eller kan jeg lidt alligevel?

Vil naturligvis tage en ny test, men har først mulighed for det i morgen... Og er ret så nysgerrig for om der er håb...

slettet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.