Hvordan ved du at det ikke skulle være jer? Hvis du har prøvet at gøre det forbi.
jeg bor sammen med min kæreste gennem snart 5 år og vi har en fælles søn på snart 4.
Vi har simpelthen været Alt igennem tror jeg også utroskab og har faktisk skrevet meget om hele vores forhold herinde. Fordi det har været så svært.
Han har aldrig rigtig været en god kæreste eller far men igen er vi sammen selvom jeg gik fra ham november2015 og vi fandt igen sammen januar2016. Vores forhold er MEGET on/off og det piner mig.
Det jeg nok allermest IKKE kan fordrage er at han ikke er til at tale med. Vi er somme tider dårlige til at kommunikerer og han viser bare ikke den interesse for MIG, vores forhold er meget kedeligt og det samme. Der sker aldrig noget aldrig. Vi knalder næsten aldrig og når vi skal knalde bliver det sådan en to ryk og en aflevering, og føler faktisk ikke rigtig jeg tænder på ham seksuelt men det er nok fordi jeg altid bliver irriteret på ham, (igen) fordi han ikke er der og viser han gider mig. Hver gang vi uenige om noget taler han mig nærmest efter munden for at vi kan stoppe samtalen. Han har aldrig været til at tale med. Hvis jeg eksempelvis er uenig i noget han gør med vores søn og siger det til ham bliver han mobset og siger jeg altid brokker mig osv, man kan bare ikke tale med ham lige meget hvordan jeg prøver.
Føler mig meget ensom i vores forhold.
imorgea var han på arb fra 7:30 til 10 ca og ellers har han ligget på sofaen hele dagen fordi han er "syg" han har dårlig mave og ondt i maven - hvilket han altid har og han brokker sig dagligt over det MEN han gider ikke gøre noget ved det, og hvis jeg kommer med et forslag så siger han igen at jeg altid er efter ham. Hvis hans tlf ringer og han ik gider tage den og hvis jeg så spørg "hvem ringer da" så siger han med et smøret grin at jeg er inspektorer g (ham fra tegnefilm) selvom jeg siger til ham jeg bare er nysgerrig og intet mener ondt, og siger om han ik vil lade hver med at kalde mig det, han spørg jo ogaå mig? Han kalder mig det også hvis han fx siger han skal arbejde lørdag og jeg siger "hvor henne" eller "hvad skal du lave derude" jeg spørg af interesse.
Jeg magter det næsten ikke mere.
Der er meget mere men kan jo bare blive ved.
overvejer virkelig at slutte det en gang for alle. Og flytte næste uge men ved ik om det er dumt?
Nogle gange tror jeg faktisk det kun er vores hus og søn (tanken om at få flere børn) der holder mig her.
Ville bare ud med det, har prøvet alt føler jeg.
:-(
Anmeld
Citér