Viaplay - undertekster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.943 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2016

bøllen

vi har lige fået viaplay , kan det passe der ikke er undertekster på filmene ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

kristina90

bøllen skriver:

vi har lige fået viaplay , kan det passe der ikke er undertekster på filmene ?

De sku gerne være der når du er trykket ind på filmen og så hvis du trykker kryds så kommer det frem med spil frem og tilbage, play og så burde der være et felt neden under med undertekster

Anmeld Citér

27. februar 2016

bøllen

kristina90 skriver:

De sku gerne være der når du er trykket ind på filmen og så hvis du trykker kryds så kommer det frem med spil frem og tilbage, play og så burde der være et felt neden under med undertekster

Okay tak det må jeg prøve. Er det lige meget hvor man afspiller ? iPad , Apple tv ? 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Benjamins'mor

bøllen skriver:

Okay tak det må jeg prøve. Er det lige meget hvor man afspiller ? iPad , Apple tv ? 

iPad og iPhone (jeg har iPhone) der skulle der meget gerne komme undertekster når du trykker afspil, hvis altså det ikke er en dansk film, det gør der altid ved mig.

Anmeld Citér

28. februar 2016

bøllen

Benjamins'mor skriver:

iPad og iPhone (jeg har iPhone) der skulle der meget gerne komme undertekster når du trykker afspil, hvis altså det ikke er en dansk film, det gør der altid ved mig.

Der var ikke tekster på på iPad , prøvede via computer så kom der tekst på. Mærkeligt. 

Anmeld Citér

28. februar 2016

kristina90

bøllen skriver:

Aner ikke nu når det er appel for har vi ikke

Men prøv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.