testmonstret igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

HVPigen

Æggeløsning hvor sent kan man have den? Min normale cyklus er fra 31-35 dage altså en ret lang en , sagen er den at jeg har testet en helt måned. Og i onsdag  kom der en svag streg efter 10 min det har der ikke gjort på de andre (testene er købt på eBay) jeg blev vildt glad da det var den måde jeg opdagede det på ved min datter, testen blev først MEGA positivt omkring uge 7-8 stykker .. Men efter min cyklus beregner er jeg faktisk gået 8 dage over tid i mit hovede er det meget, men sagen er den at jeg jo har testet løst og testen er total negativt men alligevel kan man godt ane noget nede i den inden for 3 min men det er helt sikkert min hjerne der driller .. Jeg har ikke rigtigt nogen tegn på graviditet  udover udbleven og i mens og lidt mureren på røvballen . 

Skal jeg ikke bare indstille mig på at jeg ikke er gravid og det er min krop der blevet forstyrret ?? De test fra eBay har altid vist om jeg var gravid med min datter hvor jeg også var et test monster og det skal siges at jeg opdagede min graviditet efter tid og lægen også bekræftede mig i det at en streg var en steg også selvom det var efter tid og hun er jo her idag .. Men problemet er jo at testen gik fra man kunne se en positivt test i onsdag og nu er den faktisk slet ikke tydlig mere , jeg orker ikke og tage til lægen da jeg sikker på det er min hjerne der har udskudt alting 

hvor sent testede i positivt ? Altså ikke inden for uge 3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Anonym

Jeg er der selv, testmonster så det gør helt ondt  Men jeg ved at min forrige graviditet (som desværre endte i SA) testede jeg først positiv i uge 5. 3 ud af 5 tests var meget svage streger. Ugen efter blev den fin positiv 

Min søde veninde testede først positiv i 5. Måned, ingen tests kunne måle det før. Og hendes første barn kom til verden uden de vidste hun var gravid, hun blev indlagt med tarmslyng.. Men det var så baby 

Anmeld Citér

27. februar 2016

HVPigen

Så krydser jeg lidt endnu :-D 

jeg testede faktisk siden jeg har Har haft mit mens den 17 januar . Men det først i onsdag den slog ud men nu kan man nærmest intet se :/ sådan var det dog ikke med mln datter det blev den mere og mere og ikke mindre det er nemlig det der bekymre mig! 

Altså med mindre min cyklus er 45 da så er jeg jo ikke så langt men hvis jeg er efter 31 dage er jeg snart i uge 5 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.