Æggeløsning hvor sent kan man have den? Min normale cyklus er fra 31-35 dage altså en ret lang en , sagen er den at jeg har testet en helt måned. Og i onsdag kom der en svag streg efter 10 min det har der ikke gjort på de andre (testene er købt på eBay) jeg blev vildt glad da det var den måde jeg opdagede det på ved min datter, testen blev først MEGA positivt omkring uge 7-8 stykker .. Men efter min cyklus beregner er jeg faktisk gået 8 dage over tid i mit hovede er det meget, men sagen er den at jeg jo har testet løst og testen er total negativt men alligevel kan man godt ane noget nede i den inden for 3 min men det er helt sikkert min hjerne der driller .. Jeg har ikke rigtigt nogen tegn på graviditet udover udbleven og i mens og lidt mureren på røvballen .
Skal jeg ikke bare indstille mig på at jeg ikke er gravid og det er min krop der blevet forstyrret ?? De test fra eBay har altid vist om jeg var gravid med min datter hvor jeg også var et test monster og det skal siges at jeg opdagede min graviditet efter tid og lægen også bekræftede mig i det at en streg var en steg også selvom det var efter tid og hun er jo her idag .. Men problemet er jo at testen gik fra man kunne se en positivt test i onsdag og nu er den faktisk slet ikke tydlig mere , jeg orker ikke og tage til lægen da jeg sikker på det er min hjerne der har udskudt alting
hvor sent testede i positivt ? Altså ikke inden for uge 3 
Anmeld
Citér