hvornår læge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

177 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har nu haft feber siden onsdag, ondt i hovedet osv, altså alm influenza symptomer, men det bliver IKKE bedre, og nu har det sat sig i ørerne kan jeg mærke, skal jeg reagere og ringe til lægevagten eller hvad siger i??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg har nu haft feber siden onsdag, ondt i hovedet osv, altså alm influenza symptomer, men det bliver IKKE bedre, og nu har det sat sig i ørerne kan jeg mærke, skal jeg reagere og ringe til lægevagten eller hvad siger i??

Medmindre af du har fået rigtig meget ondt i ørene, havde jeg ikke ringet til lægevagten , men set tiden af. Jeg har hørt af den influenza som der er i øjeblikket, nemt kræver en uge i sengen ( desværre). 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Medmindre af du har fået rigtig meget ondt i ørene, havde jeg ikke ringet til lægevagten , men set tiden af. Jeg har hørt af den influenza som der er i øjeblikket, nemt kræver en uge i sengen ( desværre). 

Det gør rigtig ondt, men er stadig lidt i tvivl om jeg behøver ringe til lægen med det, men eftersom at hele min dag foregår på langs, så er det ved at være ret smertefuldt, og panodil virker efterhånden ikke rigtig længere på det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.