Puha det er hårdt, første forsøg med icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2016

Krymmeldrys

Vi har lige været igennem første forsøg med lang behandling og derefter ICSI. Synes ikke hormonbehandlingen og udtagning osv var svært eller slemt. Men at blive ringet op på dagen hvor ægget skulle ligges op og få af vide at ingen af de tre æg havde gået videre... Det var hårdt... Alt var gået godt, scanninger, hormonbeh osv. Alt så fint ud.

Puha det er næsten ikke til at holde ud... Vi prøver igen og håber på det bedste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

tarkoflen

Krymmeldrys skriver:

Vi har lige været igennem første forsøg med lang behandling og derefter ICSI. Synes ikke hormonbehandlingen og udtagning osv var svært eller slemt. Men at blive ringet op på dagen hvor ægget skulle ligges op og få af vide at ingen af de tre æg havde gået videre... Det var hårdt... Alt var gået godt, scanninger, hormonbeh osv. Alt så fint ud.

Puha det er næsten ikke til at holde ud... Vi prøver igen og håber på det bedste

Puha det forstår jeg alt for godt er en hård melding, Sådan var vores første forsøg nemlig også! Det er rædselsfuldt! 

Giv jer selv lov til at føle alle de følelser der er! Og så krydser jeg fingre for, at jeres næste forsøg kommer med et lige så lykkeligt udfald som vores gjorde 

Kram herfra 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Krymmeldrys

tarkoflen skriver:

Puha det forstår jeg alt for godt er en hård melding, Sådan var vores første forsøg nemlig også! Det er rædselsfuldt! 

Giv jer selv lov til at føle alle de følelser der er! Og så krydser jeg fingre for, at jeres næste forsøg kommer med et lige så lykkeligt udfald som vores gjorde 

Kram herfra 

Tak  synes jeg også vi er blevet bedre til.

kan mærke tårene sidder meget yderligt og min mand spiller zombie skydespil for at komme ud med sine frustrationer  hver sin måde at udtrykke det på 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Mille:)

Åhh kender godt følelsen  vi har i dag overstået vores 5. Udtagning og vi har hver gang ikke fået lagt æg tilbage... Denne gang var der kun 2 æg, så er desværre blevet pessimist... Men håber da stadig på pludselige gode nyheder mandag morgen...

held og lykke med næste forsøg 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Krymmeldrys

Mille:) skriver:

Åhh kender godt følelsen  vi har i dag overstået vores 5. Udtagning og vi har hver gang ikke fået lagt æg tilbage... Denne gang var der kun 2 æg, så er desværre blevet pessimist... Men håber da stadig på pludselige gode nyheder mandag morgen...

held og lykke med næste forsøg 

Puha  er det privat eller gennem offentl.?

Læste at det ikke gælder som et forsøg hvis ikke ægget bliver lagt op? Så man stadig har 3-5 forsøg igen? Hos det offentlige

håber det lykkes for jer 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Mille:)

Krymmeldrys skriver:

Puha  er det privat eller gennem offentl.?

Læste at det ikke gælder som et forsøg hvis ikke ægget bliver lagt op? Så man stadig har 3-5 forsøg igen? Hos det offentlige

håber det lykkes for jer 

Det er i det offentlige... Der har man 5 forsøg hvoraf de 3 kan være oplægninger... Vi har desværre bare ikke været så heldige 

så vi har brugt vores forsøg i det offentlige...

vi skal selvfølgelig lige afvente og se på mandag, men tror desværre ikke vi har heldet med os med vores historie...

men hvis heldet ikke er med os skrives vi op på en venteliste til donoræg men da der er op til 2 års ventetid betaler vi os nok fra forsøg i det private i ventetiden så vi ved vi har afprøvet alle muligheder...

mange tak, og håber også det snart lykkes for jer 

Anmeld Citér

27. februar 2016

tarkoflen

Krymmeldrys skriver:

Tak  synes jeg også vi er blevet bedre til.

kan mærke tårene sidder meget yderligt og min mand spiller zombie skydespil for at komme ud med sine frustrationer  hver sin måde at udtrykke det på 

Det var også lidt sådan det foregik her, når frustrationen var stor, kæreste afreagerede med computerspil og jeg blev krammet og tudede... Og lige da vi fik opkaldet tudede vi lidt sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.