Innohep og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
2 synes godt om
27. februar 2016

grinny

Andre der har taget innohep under graviditet? 

Jeg tager 4.500 IE dagligt og hver aften når jeg har stukket mig bliver jeg varm og øm i livmoderen, som om jeg kan mærke at blod gennemstrømningen bliver meget bedre når jeg er ny påvirket af det - har i andre prøvet det? Det varer kun 5-10 minutter 

Venter på indkaldelse til samtale på AK-centeret i Næstved så spørg også lige dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

cammai

Profilbillede for cammai

Hejsa

tillykke med graviditeten

Jeg fik også innohep under hele min sidste graviditet og mener at kunne huske den fornemmelse du beskriver. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

LLT.

grinny skriver:

Andre der har taget innohep under graviditet? 

Jeg tager 4.500 IE dagligt og hver aften når jeg har stukket mig bliver jeg varm og øm i livmoderen, som om jeg kan mærke at blod gennemstrømningen bliver meget bedre når jeg er ny påvirket af det - har i andre prøvet det? Det varer kun 5-10 minutter 

Venter på indkaldelse til samtale på AK-centeret i Næstved så spørg også lige dem 

Jeg fik innohep i 8 dage under sidste graviditet og mindes ikke den følelse

Anmeld Citér

8. marts 2016

Tiggi

Jer som har fået Innohep, har i født normalt? 

(sorry jeg låner tråden)

Jeg fik en blodprop 3 uger efter fødslen af min datter, og de siger derfor at jeg ved næste baby skal have Innohep igennem gravidliteten. 

Anmeld Citér

8. marts 2016

grinny

cammai skriver:

Hejsa

tillykke med graviditeten

Jeg fik også innohep under hele min sidste graviditet og mener at kunne huske den fornemmelse du beskriver. 

Nu er det kun en gang imellem at jeg får den varme følelse, men kan stadig mærke at der sker noget når jeg lige har taget den, men dejligt at vide at jeg ikke er den eneste 

Anmeld Citér

8. marts 2016

grinny

LLT. skriver:

Jeg fik innohep i 8 dage under sidste graviditet og mindes ikke den følelse

Det kan nok også være meget forskelligt, men skal på AK centeret på onsdag om en uge og så snakker jeg lige med dem 

Anmeld Citér

8. marts 2016

grinny

Tiggi skriver:

Jer som har fået Innohep, har i født normalt? 

(sorry jeg låner tråden)

Jeg fik en blodprop 3 uger efter fødslen af min datter, og de siger derfor at jeg ved næste baby skal have Innohep igennem gravidliteten. 

Helt okay 

Jeg skal selv føde normalt 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Tiggi

grinny skriver:

Helt okay 

Jeg skal selv føde normalt 

Nogle specielle forholdsregler? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.