Anonym skriver:
Torsdag skulle jeg havde haft aftenvagt. Kæresten og jeg blev dog uvenner inden og han kørte sin vej lige inden at jeg skulle afsted på job. Der stod jeg med 2 børn som selvfølgelig ikke kan passe sig selv. Jeg blev så sur og skuffet og gik lidt i panik for hvad skulle jeg nu gøre!!?? Jeg ringede først til farmor og farfar men de kunne ikke passe dem. Så ringede jeg til et vennepar og de ville meget gerne hjælpe men jeg syntes også at det ville være synd for børnene for de ville jo blive total forvirret over hvorfor de nu skulle passes af andre. De sagde at det var helt op til mig hvad jeg ville gøre men de syntes at jeg skulle ringe til mit arbejde og fortælle sandheden....Jeg fulgte deres råd og gjorde det og bad hende jeg snakkede med om at holde tæt for jeg var så flov og syntes at det var så pinligt!!! Jeg er stadig flov over det
Det var iorden. De ville se om de kunne få en akut ind for mig. Så jeg kom ikke på arbejde den aften. En time senere kom han hjem og vi har ikke sagt et ord til hinanden....Jeg er så skuffet og føler mig så ydmyget over for vores vennepar og mit arbejde. Han vidste at jeg skulle på arbejde og så skred han bare fra det hele og jeg var nødt til at gå til bekendelse over for mit arbejde.
Er det forkert af mig at føle mig ydmyget?? Noget andet er at jeg er lidt skuffet over svigermor for hun har ikke ringet eller skrevet omkring hvad jeg fandt ud af eller om hvordan jeg har det. Ja. Jeg ved godt at de er træt af at høre om vores konflikter of har frabedt om at ville høre på det men alligevel.... Kan jeg tillade mig at føle mig skuffet??
Sikke dog et røvhul!
Du kan ikke tillade dig at være skuffet over din svigerforældre da de allerede har frabedt sig at høre om jeres problemer. Sæt dig i deres sted!
Skuffet kan du være over din kæreste og det skal du sige til ham ligeud. En ting er, at I skændes og han er sur på dig. En anden ting er at han er far og har forpligelser overfor sine børn. Hvad f.. tænker han på???
jeg forstår ikke hvorfor du skulle fortælle din chef om problemerne? Du kunne da bare have sagt at der er opstået et familiært nødstilfælde som gør at du ikke kan få dine børn passet.
Og for Guds skyld lad være med at indblande andre i jeres problemer! I er voksne mennesker med børn. Tag ansvar og løs jeres problemer på egen hånd. Hvis I ikke kan det, så få noget professionel hjælp.
Anmeld
Citér