Er det vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. I nat da jeg stod op for at drikke vand løb der noget ud af mig. Jeg blev ret våd i underbukserne, men ikke nok til jeg tror vandet direkte gik. Jeg tænker mere på om det evt kunne være sivende vand afgang? Jeg skiftede underbukser og der er ikke kommet noget siden. Jeg er i uge 35. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger. I nat da jeg stod op for at drikke vand løb der noget ud af mig. Jeg blev ret våd i underbukserne, men ikke nok til jeg tror vandet direkte gik. Jeg tænker mere på om det evt kunne være sivende vand afgang? Jeg skiftede underbukser og der er ikke kommet noget siden. Jeg er i uge 35. 

Det tror jeg ikke har været sivende fostervand. Så ville det have fortsat. Tror nærmere bare det er øget mængde udflåd som er helt normalt. Men er du i tvivl eller bekymre det dig. Så ring til fødegangen og bed om et tjek 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Det tror jeg ikke har været sivende fostervand. Så ville det have fortsat. Tror nærmere bare det er øget mængde udflåd som er helt normalt. Men er du i tvivl eller bekymre det dig. Så ring til fødegangen og bed om et tjek 

Ja det er nok ikke vandet så. Kan læse mig frem til at man har ca 800 ml fostervand nu her, så det ville være temmelig meget vand der skulle komme ud men kunnr bare læse mig frem til det er vigtigt at vandet ikke går for tidligt pga infektion.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.