Nogen erfaringer med ViaBill??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg har netop bestilt et glattejern fra nicehair.dk Da jeg skal betale (ca. 1000 kr.) er der en mulighed for at opdele i 24 små rater. Årlige omkostninger i procent samt rente er oplyst til 0 kr. Og det beløb der stod jeg skulle tilbagebetale svarede til kontsntbeløbet, derfor valgte jeg den betalingsmetode, men nu er jeg alligevel blevet lidt lunken ved det... Kan det virkelig passe?? Vi køber normalt aldrig noget på kredit på den måde. Så piger er der nogen af jer, der har erfaringer med ViaBill?? Go' dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Anonym

Har købt baby alarmer og autostol via viabill fra pixizoo og der har aldrig været noget de trækker pengene fra kortet som betalingservice trækker fra din konto hver måned - er du skeptisk kan du evt holde øje hver måned på teænkningen - vi betale ud ligeså snart vi havde pengene til rest beløbene 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har købt baby alarmer og autostol via viabill fra pixizoo og der har aldrig været noget de trækker pengene fra kortet som betalingservice trækker fra din konto hver måned - er du skeptisk kan du evt holde øje hver måned på teænkningen - vi betale ud ligeså snart vi havde pengene til rest beløbene 

Samme her

Anmeld Citér

27. februar 2016

Steffecph

Har ikke betalt månedligt. Men har en enkelt gang bestilt med faktura, fordi mit dankort var stjålet. Der havde jeg ingen problemer :-) 

Anmeld Citér

27. februar 2016

AMM00

Viabill er så god til at afdrage i små rater..

du mærker det ikke på økonomien, fordi de trækker så små beløb og Wupti så er du færdig med det du skylder.. 

Har aldrig oplevet at de trækker penge flere gange om måneden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.