Min mand og jeg har købt hus. Vi har kigget i to år og endelig går ønsker og økonomi op i en højere enhed. Vi har fundet huset på 140 kvm, 3 børneværelse, god stand med løbende renovering osv osv. Der er ik noget, som skal laves nu og her. Huset stod til 2.375.000 og vi fik prisen ned til 2.200.000 på trods af, at huset kun var til salg i 40 dage. Nå, det er jo bare super fedt!!
Nu kommer min frustration så. Vi beslutter os for at vi vil have et fastforrentet lån, for at sikre os, at vi ved hvad vi har af penge månedentligt. Kursen på 3% lånet ville vi kunne få til 97% kursen på 2,5% kunne vi få til 94% - hvis altså vi ville kurssikre i onsdags.
Det vælger vi så at gøre, på bankens opfordring.
Nu er sagen så, at siden onsdag er kursen på 3% lånet overskredet kurs 100 og den er derfor lukket, hvilket betyder at kursen på 2,5% jo selvfølgelig også stiger 
Jeg ved godt at det bare er penge, men de har fucking kostet os i morgen af 60000 kr, med den lorte beslutning.
øv hvor blir jeg ked af det og har fortrudt, at jeg overhovedet ønskede fast ejendom og ikke bare blev i boligforeningen 
Anmeld
Citér