Manden og bryster. Problem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
3 svar
2 synes godt om
26. februar 2016

Anonym trådstarter

Min dejlige mand er meget fokuseret på mine bryster og i den sidste uges tid har han være ekster meget på. 

Det har nu resulteret i, at selvom det er halvandet år siden jeg holdt op med at amme, så er mælken altså løbet til nu  hvad dælen gør jeg? 

Kan der ske noget ved det ? Eller skal han stoppe med det ?  

Havde godt lagt mærke til de var meget ømme, men her til aften har jeg væddet igennem min bluse. Blev simpelthen så overrasket. Troede ikke han alene kunne sætte det så meget igang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Chellie

Altså, der kan ikke "ske" noget ved det som sådan, det er fuldstændig ufarligt. Faktisk er det en fetishisme for nogen, at sutte på bryster med mælk i..

Men hvis du ikke lige føler for at have løbende bryster igen, er han jo nok nødt til at fokusere på andre ting også 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Miti's mama

Hahahaha - undskyld jeg griner - men jeg kan lige se dit ansigt for mig "WTF!!!"

Nej det er helt ufarligt, men ikke så fedt for dig, så giv damerne en pause så de falder til ro igen, burde gå ret tjept når det kun er kort tid siden det er begyndt.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonym trådstarter

Tatarata skriver:

Hahahaha - undskyld jeg griner - men jeg kan lige se dit ansigt for mig "WTF!!!"

Nej det er helt ufarligt, men ikke så fedt for dig, så giv damerne en pause så de falder til ro igen, burde gå ret tjept når det kun er kort tid siden det er begyndt.

Har forlangt han holder hænder og mund lang væk i en periode  

synes det er lidt flovt, at han har sat sådan gang i det. Han derimod synes det er herligt... Mænd er så underlige!' 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.