Angsten i min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. februar 2016

Anonym trådstarter

jeg har det så hårdt, er gravid i uge 36 og er så bange for jeg aldrig skal sidde med min baby i armene, jeg drømmer forfærdelig ting og er sikker på de har en betydning - har aldrig mistet men jeg har ønsket være gravid i mange år og har troede længe det ikke kunne lade sig gøre da jeg prøvede længe med min Eksmand. 

Men jeg sidder med mavepine pga jeg er så bange, bange for miste har læst så mange forfærdelig historier min svoger mistede deres smukke pige lige efter fødslen sidste år skete der en tragisk begivenhed hvor jeg var til hele 4 børns begravelser og jeg ved ikke om det er synet af de små børnekister der sidder i mig  og jeg ved ikke hvordan jeg kan få den her angst til at stoppe, har jeg ikke mærket ham bare et par timer går jeg nærmest i panik.  Har generelt mistet mange i mit liv blandt andet en flirt der døde i et biluheld for 2 år siden og en god ven begik selvmord sidste jul. Så har haft meget død omkring mig.

Hvorfor  skal jeg sidde med den her angst og hvad pokker kan jeg gøre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

mrs.juli

Det gør mig ondt at du oplever angst, og det er bare ikke til at holde ud! det er ikke noget at sige til, at du har det sådan med alle de dødsfald, som du har oplevet.

Jeg vil bare give dig et kram og så skal du vide at der altid, altid er nogle at række ud til, det handler bare om at turde trodse sine barrierer og så bare gøre det. Søg families eller professionelles hjælp og det kan ikke gå hurtigt nok! angst er ikke til at spøge med og den vil følge dig, hvis du ikke får gjort noget ved den.

Du kan også prøve at bede til Gud, selvom man ikke tror på ham kan det være godt at rette sit fokus hen et "større sted" når det virkelig brænder på.

alt det bedste herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.