Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helt seriøst hvor dum er jeg egentlig og teste idag når jeg kun er 3+0 og har alligevel ingen symptomer på at være gravid, andet end jeg har drømt om en positiv test
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Helt seriøst hvor dum er jeg egentlig og teste idag når jeg kun er 3+0 og har alligevel ingen symptomer på at være gravid, andet end jeg har drømt om en positiv test
Vil da ikk kalde dig dum. Bare nysgerrig og håbefuld. Der sker jo intet ved at teste tidligt andet end skuffelsen kan være større
Du er ikke dum! En drømmer, måske, om at fremtiden er som du/I håber på.....
Jeg gør det samme, hver måned........
Du er med sikkerhed ikke den eneste, som har testet tidligt!
Diosa85 skriver: Vil da ikk kalde dig dum. Bare nysgerrig og håbefuld. Der sker jo intet ved at teste tidligt andet end skuffelsen kan være større
Armen jeg kunne jo sige mig selv den var negativ
BienBlomsten skriver: Du er ikke dum! En drømmer, måske, om at fremtiden er som du/I håber på..... Jeg gør det samme, hver måned........
Kunne jo sige mig selv den var negativ har aldrig været sådan før
pb2016 skriver: Du er med sikkerhed ikke den eneste, som har testet tidligt!
Hehehe nej heldigvis men lige idet jeg havde gjort det tænkte jeg hvorfor vidste jo godt resultatet var negativ
Anonym skriver: Kunne jo sige mig selv den var negativ har aldrig været sådan før
Min hjerne slår over i et negativt mode.... Og sådan er jeg normalt ikke men ønsket og skuffelsen påvirker desværre mit humør
Anonym skriver: Hehehe nej heldigvis men lige idet jeg havde gjort det tænkte jeg hvorfor vidste jo godt resultatet var negativ
Nogle gange skal man bare have lov at teste tidligt - det kan give lidt "ro" Der kan jo ikke ske nogen skade ved at gøre det, man kan højest blive lidt skuffet. Det er ikke altid lige nemt at vente til 4+
Tror vi alle har stået i den situation, hvor man bare skal og må teste, uanset hvor tidligt det end er, så vil absolut heller ikke kalde dig dum - bare håbefuld
BienBlomsten skriver: Min hjerne slår over i et negativt mode.... Og sådan er jeg normalt ikke men ønsket og skuffelsen påvirker desværre mit humør
Ja det er forfærdeligt og vil så gerne kunne give min kæreste en positiv test i fødselsdagsgave nok derfor jeg gjorde det i håb om den så ville blive mere og mere positiv til den 3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128