hvor længe skal vi vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. februar 2016

Anonym trådstarter

Min mand har lige fået job i en anden landsdel, så vi skal "selvfølgelig" flytte.

Vi var hjemme hos hans forældre, og så sagde min svigermor at vi skal vente med at se efter en lejlighed til at han har overstået de tre måneders prøvetid, så vi ved om vi skal flytte, men er det virkelig så smart?

Hvis vi skal have noget bliver det højst sandsynligt en lejebolig, og der er jo ingen garanti at boligselskaberne har en til rrådighed med det samme. Og hvad med i forhold til vores barns institution/min uddannelse? Og hvad med samvær med den store (bor hos sin far)?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min mand har lige fået job i en anden landsdel, så vi skal "selvfølgelig" flytte.

Vi var hjemme hos hans forældre, og så sagde min svigermor at vi skal vente med at se efter en lejlighed til at han har overstået de tre måneders prøvetid, så vi ved om vi skal flytte, men er det virkelig så smart?

Hvis vi skal have noget bliver det højst sandsynligt en lejebolig, og der er jo ingen garanti at boligselskaberne har en til rrådighed med det samme. Og hvad med i forhold til vores barns institution/min uddannelse? Og hvad med samvær med den store (bor hos sin far)?

I kan da godt kigge efter nogle der er til leje fra om 3 måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.